اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

تازه‌ترین دستاوردهای ارتش در «درعا و دیرالزور»/ حملات خمپاره‌ای تروریست‌ها به «دمشق» + عکس

  • کد خبر : 7303
  • 16 اسفند 1395 - 19:29
تازه‌ترین دستاوردهای ارتش در «درعا و دیرالزور»/ حملات خمپاره‌ای تروریست‌ها به «دمشق» + عکس

منابع سوری از حملات خمپاره‌ای گروه‌های تروریستی به محله‌های مسکونی شهر دمشق و موفقیت نیروهای ارتش در آزادسازی چند منطقه در حومه حلب، درعا و دیرالزور خبر دادند. به گزارش اخبار جهادی نیروهای ارتش سوریه شهرک‌های جدیدی واقع در حومه شرقی حلب را از اشغال تروریست‌های داعشی آزاد کرد. در ادامه عملیات موفقیت‌آمیز ارتش سوریه در […]

منابع سوری از حملات خمپاره‌ای گروه‌های تروریستی به محله‌های مسکونی شهر دمشق و موفقیت نیروهای ارتش در آزادسازی چند منطقه در حومه حلب، درعا و دیرالزور خبر دادند.

به گزارش اخبار جهادی نیروهای ارتش سوریه شهرک‌های جدیدی واقع در حومه شرقی حلب را از اشغال تروریست‌های داعشی آزاد کرد.

در ادامه عملیات موفقیت‌آمیز ارتش سوریه در حومه شرقی حلب، شهرک‌های «رسم الحمام میری، العشینی، ابو جدحه الکبیرو الرؤفیه» پاکسازی شد و امنیت به این مناطق بازگشت.

در محله «القابون» واقع در شمال شرقی پایتخت، نیروهای ارتش تونلی را که تروریست‌ها در مزارع این منطقه برای تردد و حمله به مواضع ارتش حفر کرده بودند،‌منفجر کردند.

یک منبع نظامی به خبرنگار تسنیم گفت نیروهای  ارتش سوریه بزرگراه بین المللی دمشق به حمص از سمت شمالی را از لوث تروریست‌ها پاکسازی کرد و به این ترتیب تروریست‌های محله القابون در محاصره قرار گرفته‌اند به طوری که دو گزینه بیشتر در مقابل آنها نمانده یا جنگ تا سرحد مرگ یا تسلیم و خروج از این محله.

این منبع از ادامه حملات خمپاره‌ای گروه‌های تروریستی به محله‌های مختلف دمشق خبر داد و گفت تروریست‌های تکفیری مناطق «التجاره، العدوی، القصاع، ضاحیه الاسد  و مساکن برزه را با ده‌ها گلوله خمپاره هدف قرار دادند. تروریست‌ها حتی بیمارستان تشرین را هم با خمپاره هدف قرار دادند که در نتیجه این حملات شماری از شهروندان بی‌گناه شهید و یا زخمی شدند.

تروریست‌ها تاسیسات گازی ایبلا در منطقه الفرقلس در حومه شرقی حمص را هم با خمپاره هدف قرار دادند.

در جنوب سوریه نیز ارتش سوریه، چند مجتمع مسکونی در شمال غربی مسجد المنشیه در درعاالبلد را از لوث تروریست‌ها پاکسازی کرد، همزمان با این تحول، جنگنده‌های ارتش مواضع تروریست‌های جبهه النصره را بمباران کردند که در نتیجه آن شماری از آنها به هلاکت رسیدند.

از  دیرالزور هم خبر می‌رسد که نیروهای ارتش و همپیمانان آنها توانستند تپه «علوش»‌در منطقه «المقابر» در محور جنوبی شهر را در پی درگیری‌ها با تروریست‌های داعشی آزاد کنند.

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=7303

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.