اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

بلایی که “موشک کروز رزمندگان یمنی” بر سر شناور نظامی امارات آورد + تصویر

  • کد خبر : 5391
  • 16 مهر 1395 - 11:44

تصویری از کشتی نظامی ارتش امارات که مورد اصابت موشک کروز رزمندگان یمنی‌ قرار گرفته بود، منتشر شد. ۱۰ مهر ماه جاری ارتش یمن و کمیته‌های مردمی این کشور یک کار بزرگ را به ثبت رساند و در یک عملیات تاریخی، موفق شد که یک فروند شناور متعلق به ارتش امارات را مورد اصابت قرار […]

تصویری از کشتی نظامی ارتش امارات که مورد اصابت موشک کروز رزمندگان یمنی‌ قرار گرفته بود، منتشر شد.

۱۰ مهر ماه جاری ارتش یمن و کمیته‌های مردمی این کشور یک کار بزرگ را به ثبت رساند و در یک عملیات تاریخی، موفق شد که یک فروند شناور متعلق به ارتش امارات را مورد اصابت قرار دهند که طبق اعلام اماراتی‌ها، ۲۲ نظامی این کشور در این حمله کشته شدند.

براساس اعلام ارتش یمن و اطلاعیه ارتش امارات، شناوری که هدف قرار گرفته است، کشتی تندرو HSV-2 است. این کشتی در تملک شرکت کشتی‌رانی سیلیف (Sealift) آمریکا بوده است.

این کشتی توسط شرکت کشتی‌سازی «اینکات» در شهر بندری «هوبارت» استرالیا ساخته شده و چندی بعد نیز به نیروی دریایی ارتش آمریکا اجاره داده شده بود.

«اچ‌اس‌وی-۲»، یک کشتی دو بدنه موج‌شکن است که دارای پَد حمل بالگرد، عرشه حمل وسایل نقلیه، قابلیت حمل قایق‌های کوچک و پرتاب پهپاد و اتاقک مخابرات نظامی بوده و در واقع یک کشتی پشتیبانی نظامی به شمار می‌رود. سفارش ساخت این شناور در ۱ اکتبر سال ۲۰۰۲ به ثبت رسیده و در ۱۵ اوت سال ۲۰۰۳ میلادی نیز ساخت آن به پایان رسیده است.

فیلم منتشره توسط اعلام الحربی یمن به عنوان ارگان رسمی وابسته به اتاق عملیات نظامی این کشور و کمیته‌های مردمی یمنی، نشان می‌دهد که ابتدا این شناور توسط رادارهایی شناسایی، دیده شده و پس از مشخص شدن موقعیت دقیق شناور توسط رادارها، یک تیر موشک کروز به سوی شناور شلیک می‌شود.

حالا با گذشت چند روز از اصابت این موشک و آتش سوزی گسترده این شناور، تصاویری از شناور منتشر شده که اصابت دقیق موشک را نشان داده و مشخص می‌کند که تقریبا کل شناور در آتش سوخته است.

تصاویر منتشر شده از شناور اماراتی را در ذیل ببینید:

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

تسنیم

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=5391

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.