اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

پایان محاصره ۴ ساله “نبل” و “الزهرا” در سوریه

  • کد خبر : 474
  • 14 بهمن 1394 - 9:22
پایان محاصره ۴ ساله “نبل” و “الزهرا” در سوریه

  رزمندگان جبهه مقاومت، شب گذشته موفق شدند در عملیاتی غافلگیرانه در شمال سوریه، محاصره ۴ساله شهرکهای شیعه نشین نبل و الزهرا در سوریه را بشکنند. بنابراین گزارش نیروهای جریان مقاومت در عملیاتی که از سحرگاه روز گذشته آغاز شد توانستند تمامی روستاهای مسیر خود تا الزهرا را پاکسازی و در ساعات پایانی شب گذشته […]

photo_2016-01-06_13-56-40

 

رزمندگان جبهه مقاومت، شب گذشته موفق شدند در عملیاتی غافلگیرانه در شمال سوریه، محاصره ۴ساله شهرکهای شیعه نشین نبل و الزهرا در سوریه را بشکنند.

بنابراین گزارش نیروهای جریان مقاومت در عملیاتی که از سحرگاه روز گذشته آغاز شد توانستند تمامی روستاهای مسیر خود تا الزهرا را پاکسازی و در ساعات پایانی شب گذشته وارد شهرک الزهرا شوند.

در این عملیات که باعث شد  ۷۰ هزار نفر از ساکنان این دو شهرک از محاصره ای سخت و طولانی مدت تکفیریها خارج شوند، مستشاران ایرانی، تیپ فاطمیون افغانها، حزب الله و یگانهای دفاع وطنی و ارتش سوریه حضور مستقیم داشتند.

در صورت آزادی کامل این دو شهرک طی امروز و فردا، جبهه جدیدی در ۲۰ کیلومتری شهر حلب علیه تروریست های تکفیری گشوده خواهد شد.

 

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=474

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.