اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

هلاکت ۵۷ تروریست «النصره» و «داعش» در «حماه»‌ سوریه

  • کد خبر : 1404
  • 22 اسفند 1394 - 8:38

به گزارش اخبار جهادی به نقل از خبرگزاری فارس، درگیری نیروهای ارتش سوریه با عناصر تروریستی «جبهه النصره» و «داعش» در استان «حماه» (غرب سوریه) همچنان ادامه دارد. خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد که اتش سوریه در ریف شرقی و شمال غرب این استان موفق شدند ۵۷ تروریست داعش و النصره را از پای […]

به گزارش اخبار جهادی به نقل از خبرگزاری فارس، درگیری نیروهای ارتش سوریه با عناصر تروریستی «جبهه النصره» و «داعش» در استان «حماه» (غرب سوریه) همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد که اتش سوریه در ریف شرقی و شمال غرب این استان موفق شدند ۵۷ تروریست داعش و النصره را از پای درآورند.

یک منبع نظامی نیز گزارش داد که تروریست‌های النصره قصد داشتند از شهرک های «کفرنبوده»، «الهبیط» و «البانه» به سوی مناطق «تل الصخر»، «الحمامیات»، «المغیر» و «بریدج» در ریف شمال غرب حماه نفوذ کنند که ارتش سوریه مانع از این مسئله شد.

به گزارش این منبع، در جریان این عملیات ۳۷ تروریست النصره کشته و تجهیزات نظامی آنان منهدم شد.

به گفته این منبع نظامی، جنگنده‌های سوری مواضع عناصر داعش را در مناطق «أبو دالی»، «سوحه»، «عقیربات»، «جنى العلباوی»، «قسطل الوسطانی» و «جب الریان» در ریف شرقی حماه هدف قرار دادند که در پی آن ۲۰ تروریست کشته شدند.

این در حالی است که ارتش سوریه روز گذشته در ریف شمالی حماه موفق شده بود۷۰ تروریست النصره را از پای درآورد.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=1404

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.