اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

داعش و النصره در آستانه نبرد شیمیایی

  • کد خبر : 1391
  • 21 اسفند 1394 - 14:25
داعش و النصره در آستانه نبرد شیمیایی

منابع رسانه‌ای روسیه اعلام کردند که گروهک‌های تروریستی داعش و جبهه النصره با سوء استفاده از آتش بس برقرار شده در سوریه خود را برای نبرد حلب آماده می‌کنند. به گزارش خبرگزاری روسی “روسکایا فیسنا”، این دو گروه هم اکنون در حال بهبود مواضع خود و فراهم آوردن مقدمات لازم برای نبرد در استان حلب […]

منابع رسانه‌ای روسیه اعلام کردند که گروهک‌های تروریستی داعش و جبهه النصره با سوء استفاده از آتش بس برقرار شده در سوریه خود را برای نبرد حلب آماده می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری روسی “روسکایا فیسنا”، این دو گروه هم اکنون در حال بهبود مواضع خود و فراهم آوردن مقدمات لازم برای نبرد در استان حلب بسر می برند.

چند دسته از گروهک تروریستی موسوم به نورالدین الزنکی در حال استقرار در جنوب و جنوب غرب استان حلب هستند. گروه سلطان مراد نیز که در آن مزدوران ترکمان حضور دارند، در حال مستقر شدن در محله های جسر الحج و السکری و همچنین در نزدیکی گذرگاه های مسای و الطیبه واقع در جنوب حلب می باشند.

این خبرگزاری روسی افزود: یک گروه مسلح از اتباع خارجی وابسته به جبهه النصره به همراه مهمات و مواد سمی که گفته می شود فسفر زرد است، از گذرگاه باب الهوی برای تحکیم مواضع تروریست ها وارد حومه حلب شده اند.

همچنین خبرهای رسیده از درگیری شدید میان دو گروه سلطان مراد و نورالدین الزنکی حکایت دارد.

از سوی دیگر یگان های مهندسی ترکیه سیم خاردارهای نصب شده در چهار نقطه مرز ترکیه و سوریه نزدیک راس العین را از میان برداشتند و بدین ترتیب عرض هر یک از چهار گذرگاه تقریبا ۱۰۰ متر شده است.

گروه های وابسته به داعش و جبهه النصره در حال آماده شدن جهت رویارویی با حمله احتمالی نیروهای سوریه در استان حلب بسر می برند.

تسنیم

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=1391

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.