اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

حمله قریب‌الوقوع ارتش سوریه به داعش در «رقه»

  • کد خبر : 2897
  • 01 خرداد 1395 - 19:03
حمله قریب‌الوقوع ارتش سوریه به داعش در «رقه»

نیروهای ارتش سوریه قرار است از چندین محور از جمله از «اثریا»‌ و «ریف شرقی حلب» به محل اصلی تجمع داعش یعنی رقه حمله و آن را پاکسازی کنند. به گزارش اخبار جهادی به نقل از خبرگزاری فارس، ارتش سوریه در ادامه حملات خود علیه گروه‌های تروریستی قصد دارد به شهر «رقه»-مرکز اصلی داعش در […]

نیروهای ارتش سوریه قرار است از چندین محور از جمله از «اثریا»‌ و «ریف شرقی حلب» به محل اصلی تجمع داعش یعنی رقه حمله و آن را پاکسازی کنند.

به گزارش اخبار جهادی به نقل از خبرگزاری فارس، ارتش سوریه در ادامه حملات خود علیه گروه‌های تروریستی قصد دارد به شهر «رقه»-مرکز اصلی داعش در سوریه- حمله و آن را پاکسازی کند.

وبگاه خبری «النشره» گزارش داد، یگان‌های ارتش سوریه از چندین محور از جمله از «اثریا»‌ و «ریف شرقی حلب» آماده حمله به رقه هستند.

یک منبع به النشره لبنان گفت که شواهد حاکی‌ست که ارتش سوریه از دو ماه گذشته در حال آماده شدن برای مبارزه با نیروهای داعش در رقه است ولی گروه‌های «جبهه النصره واحرار الشام» و سایر گروه‌های هم‌پیمان آنان به مواضع ارتش در ریف حلب حمله کردند تا مانع از آغاز عملیات ارتش سوریه به سوی رقه شوند.

ارتش سوریه حملات خود را همزمان با هماهنگی نیروها و جنگنده‌های روس آغاز خواهد کرد؛ جنگنده‌هایی که احتمالا روند عملیات نظامی خود را در هفته آینده افزایش خواهند داد.

کردها و ائتلاف آمریکا نیز در اندیشه حمله به رقه

در همین ارتباط، منابع خبری وابسته به معارضان مسلح چند روز پیش از آغاز قریب الوقوع حمله نیروهای کُرد سوریه به رقه خبر داده و اعلام کردند که «صالح مسلم» رئیس اتحادیه دموکراتیک در روستای «خراب عشق» واقع در جنوب شرق کوبانی با یک هیئت نظامی از ائتلاف بین المللی ضد داعش دیدار کرده است.

معارضان هدف از این دیدار را آغاز جنگ علیه داعش در رقه اعلام و تأکید کردند که احتمالا در آینده نزدیک ۱۰۰ سرباز آمریکایی وارد این منطقه خواهند شد.

مسلم نیز ماه گذشته گفته بود که «نیروهای دموکراتیک سوریه» با ائتلاف در حال آماده شدن برای آزادسازی رقه هستند ولی ساکنان این شهر باید به این نیروها بپیوندند.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=2897

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.