اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

تسلط کامل ارتش سوریه بر دانشکده‌های نظامی جنوب حلب + فیلم هوایی

  • کد خبر : 4488
  • 15 شهریور 1395 - 11:20

نیروهای ارتش و مقاومت سوریه پس از درگیری‌های سنگین با تروریست‌ها، کنترل دانشکده راهبردی توپخانه را در جنوب حلب به دست گرفتند. به گزارش اخبار جهادی ارتش سوریه با بازپس‌گیری دانشکده‌های نظامی که عصر یکشنبه در محور الراموسه در جبهه جنوبی حلب صورت گرفت مجددا محله‌های شرقی حلب را تحت محاصره قرار داد. مشاهده فیلم […]

نیروهای ارتش و مقاومت سوریه پس از درگیری‌های سنگین با تروریست‌ها، کنترل دانشکده راهبردی توپخانه را در جنوب حلب به دست گرفتند.

به گزارش اخبار جهادی ارتش سوریه با بازپس‌گیری دانشکده‌های نظامی که عصر یکشنبه در محور الراموسه در جبهه جنوبی حلب صورت گرفت مجددا محله‌های شرقی حلب را تحت محاصره قرار داد.

مشاهده فیلم در لینک زیر : 

http://www.aparat.com/v/StMiB

یک مقام نظامی سوریه گفت:‌ یگان‌های ارتش سوریه و گروه‌های هم‌پیمان موفق شدند بر دانشکده هوایی فنی و دو دانشکده تسلیحات و توپخانه در منطقه الراموسه در پی درگیری‌های شدید با افراد مسلح تسلط یابند.

این مقام نظامی افزود:‌ تسلط بر دانشکده‌های نظامی تمامی مسیرهای رفت و آمد و خطوط امدادرسانی تروریست‌ها را از حومه جنوبی حلب به سمت الراموسه و محله‌های شرقی حلب می‌بندد و گروه‌های تروریستی را در الراموسه با این محله‌ها جدا می‌کند.

خبرنگار سانا گزارش داد که در پی این پیروزی ارتش سوریه اختلافات و اتهاماتی درباره خیانت و ترس بین گروه‌های ترویستی شکست خورده در جبهه جنوب حلی به ویژه بین گروه‌های جیش الفتح ، جیش المجاهدین و جیش الحر رد و بدل شده و بسیاری سلاح‌های خود را جا گذاشته و فرار کرده‌اند.

در این راستا شبکه الجزیره گزارش داد، یگان‌های ارتش سوریه توانستند مناطقی را که یک ماه پیش نیروهای شورشی مسلح در جنوب غرب حلب از آنها گرفته بودند، پس بگیرند.

به این ترتیب نیروهای نظام سوریه توانستند مسیر بین محله‌های حل و حومه غربی و جنوبی آن را ببندند.

کارشناسان پیش بینی می‌کنند نیروهای سوری عملیات نظامی‌شان را به سمت کارخانه‌های چرم سازی در منطقه الراموسه در جنوب و مدرسه الحکمه و روستاهای جنوب غربی ادامه دهند تا دروازه جنوب حلب را امن سازند و به جای جاده کاستیلو موقتا از آن استفاده کنند.

در جریان عملیات ضد تروریستی منطقه حلب تاکنون افزون بر وارد شدن تلفات سنگین به تروریست ها که شمار آن تا بیش از ۲۵۰۰ نفر نیز اعلام شده و همچنین تعداد بسیار زیاد زخمی ها، استحکامات، واحدهای زرهی و انبارهای جنگ افزار تروریست ها منهدم شده است.

گروه کشورهای غربی-عربی ضد سوری نزدیک به شش سال پیش با جذب تندروترین تروریست های تکفیری و سازماندهی گروه های تروریستی، سوریه را با بحران بزرگی مواجه کردند که تاکنون ده ها هزار کشته، میلیون ها آواره و ویرانی های گسترده برجای گذاشته است.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

ابنا

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=4488

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.