اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

تروریست‌های شرق حلب را تار و مار خواهیم کرد/ نجات غیرنظامیان نزدیک است

  • کد خبر : 5414
  • 17 مهر 1395 - 12:34
تروریست‌های شرق حلب را تار و مار خواهیم کرد/ نجات غیرنظامیان نزدیک است

مسئول اطلاع‌رسانی گردان الباقر(ع) سوریه گفت: رزمندگان این گردان با پشتیبانی ارتش سوریه با یورش قریب‌الوقوع به مناطق شرقی حلب مردم را از چنگال تروریست‌ها نجات خواهند داد. به گزارش اخبار جهادی ، «محمد هنداوی» مسئول اطلاع‌رسانی گردان الباقر علیه السلام، از نیروهای مقاومت مردمی سوریه درسوریه اظهار داشت: نبرد شمال سوریه با ورود نیروهای […]

مسئول اطلاع‌رسانی گردان الباقر(ع) سوریه گفت: رزمندگان این گردان با پشتیبانی ارتش سوریه با یورش قریب‌الوقوع به مناطق شرقی حلب مردم را از چنگال تروریست‌ها نجات خواهند داد.

به گزارش اخبار جهادی ، «محمد هنداوی» مسئول اطلاع‌رسانی گردان الباقر علیه السلام، از نیروهای مقاومت مردمی سوریه درسوریه اظهار داشت: نبرد شمال سوریه با ورود نیروهای گردان الباقر و ارتش سوریه به محله‌های شرقی حلب پایان نپذیرفته و با وجود همه پیشروی‌های رزمندگان سوری، عملیات تا پاکسازی کامل حلب و حومه آن ادامه دارد.

وی افزود: رزمندگان گردان الباقر در پاسخ به حملات تروریست‌های جبهه النصره، نور الدین الزنکی و احرار الشام آنها را  متحمل تلفات جانی سنگینی کردند به گونه‌ای که هم اینک در مناطق السکری، الانصاری و لعماریه در شرق حلب این گروه‌های تروریستی به جان یکدیگر افتاده و همدیگر را در اجازه دادن به پیشروی ارتش سوریه در منطقه متهم می‌کنند.

هنداوی با تاکید بر اینکه نیروهای ارتش سوریه و متحدانش دست از سرکوب تروریست‌ها در هیچ کجا برنمی‌دارند، افزود: ما در مقام نیروهای پشتیبان ارتش به هر شکل ممکن برای یورش به مناطق شرق حلب تلاش می‌کنیم و اگر تروریست‌ها مایل به تحویل سلاح و خروج از این منطقه بر اساس توافقی مشابه توافق‌های حمص،داریا و معضمیه الشام هستند، ما آماده‌ایم و از آشتی ملی استقبال می‌کنیم اما اگر تروریست‌ها جنگ می‌خواهند نیز ما آماده مبارزه هستیم.

این مسئول اطلاع رسانی گردان الباقر (ََع) نبرد شمال سوریه و بخصوص حلب را سرنوشت‌ساز خواند و گفت: محله‌های شرقی حلب هم اینک در محاصره کامل است و محاصره در داخل محله‌ها تنگ تر شده و صفوف تروریست‌ها رو به فرسایش گذاشته تا امکان تسلط ارتش بر این منطقه را نزدیک‌تر کرده باشد.

هنداوی تاکید کرد: ارتش سوریه و گردان الباقر تا رسیدن به غیرنظامیانی که گروه‌های تروریستی آنها را در محله‌های شرقی حلب اسیر خود کرده‌اند، آرام نخواهند نشست و آنها را از شر تروریست‌ها نجات خواهند داد.

وی گفت: ما به شهروندان حلب بشارت می‌دهیم که ارتش سوریه و رزمندگان گردان الباقر به شما خواهند رسید.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

فارس

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=5414

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.