اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

ارتش سوریه برای عملیات نظامی بزرگ در سلمیه و حماه آماده می‌شود

  • کد خبر : 3620
  • 21 تیر 1395 - 9:13
ارتش سوریه برای عملیات نظامی بزرگ در سلمیه و حماه آماده می‌شود

استاندار حمص با بیان اینکه ارتش سوریه برای عملیات نظامی بزرگ در سلمیه و حماه در شمال حمص آماده می‌شود، گفت: روند آشتی نیز در برخی مناطق این استان برای بازگشت امنیت و ثبات و بازگرداندن مردم ادامه دارد. به گزارش اخبار جهادی ، «طلال برازی» استاندار حمص در گفت وگو با خبرنگار فارس در […]

استاندار حمص با بیان اینکه ارتش سوریه برای عملیات نظامی بزرگ در سلمیه و حماه در شمال حمص آماده می‌شود، گفت: روند آشتی نیز در برخی مناطق این استان برای بازگشت امنیت و ثبات و بازگرداندن مردم ادامه دارد.

به گزارش اخبار جهادی ، «طلال برازی» استاندار حمص در گفت وگو با خبرنگار فارس در دمشق اظهار داشت: ارتش سوریه با همکاری نیروهای متحد خود توانسته به دستاوردهای مهمی در پیرامون شهرک جب الجراح، المسعودیه  و مکسر الحصان در ریف شرقی حمص رسیده و مناطق بیشتری را در مواجهه با داعش تحت تسلط خود بگیرند.

وی تاکید کرد: ارتش سوریه به مرحله تثبیت مواضع خود در شرق و شمال حمص رسیده تا مقدمه‌ای برای عملیات نظامی گسترده‌ به سوی حماه و سلمیه در شمال حمص باشد.

برازی با اشاره به اینکه مناطق شرق و شمال شرق استان حمص شاهد درگیری‌های متعددی است، گفت: عملیات نظامی ارتش سوریه با همکاری نیروهای متحد آن و پشتیبانی نیروی هوایی روسی-سوری با پیشروی بزرگی به سوی محور سخنه در شرق حمص همراه بوده و توازن خوبی را به نفع نیروهای مقاومت در جبهه‌های نبرد این استان علیه داعش محقق کرده است.

استاندار حمص با تاکید بر سیطره ارتش سوریه بر ارتفاعات الهیال گفت: ارتش سوریه برخی خطوط امداد رسانی به تروریست‌ها در محورهای ریف جنوبی و شرقی حمص به سوی محسه و ریف دمشق را تحت تسلط گرفته است.

برازی با اشاره به اینکه روند آشتی در حمص نیز به شکل خوبی پیش می‌رود، گفت: آتش بس مقبولی در برخی محورها برقرار است با وجود اینکه گروه‌های مسلح در ریف شمالی حمص و ورودی تلبیسه به الحوله مرتکب برخی موارد نقض آتش‌بس می‌شوند؛ در عین حال دیدارها با برخی از هیات‌های محلی برای ایجاد آشتی و بازگشت امنیت و ثبات ادامه دارد.

استاندار حمص بر پیشروی قابل توجه و مثبت ارتش سوریه طی هفته‌های اخیر در این استان تاکید کرد و گفت: وضعیت خدمات‌رسانی در حمص نیز بهبود زیادی یافته به شکلی که همه خدمات فراهم است و استانداری حمص همواره به دنبال خدمات رسانی به مناطق آزاد شده در سریع‌ترین زمان ممکن و بازگرداندن اهالی به آنجاست.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=3620

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.