اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

ارتش سوریه در حال پیشروی به سوی پایتخت داعش است

  • کد خبر : 666
  • 26 بهمن 1394 - 10:00
ارتش سوریه در حال پیشروی به سوی پایتخت داعش است

ارتش سوریه که با عملیات تهاجمی در شش ماه گذشته توانسته مناطق وسیعی از استان حلب را آزاد کند، همزمان در حال ادامه عملیات پیشروی به سوی رقه پایتخت داعش و محاصره این شهر به عنوان مرکز قدرت و فرماندهی این گروه تروریستی است.   شبکه خبری «راشا ۲۴» با اعلام این خبر گزارش داد: […]

ارتش سوریه که با عملیات تهاجمی در شش ماه گذشته توانسته مناطق وسیعی از استان حلب را آزاد کند، همزمان در حال ادامه عملیات پیشروی به سوی رقه پایتخت داعش و محاصره این شهر به عنوان مرکز قدرت و فرماندهی این گروه تروریستی است.

نقشه

 

شبکه خبری «راشا ۲۴» با اعلام این خبر گزارش داد: موفقیت های ارتش سوریه آغاز شده و توانسته است ارتفاعات مهم نزدیک پایتخت داعش را از سلطه این گروه خارج کند.
شبکه خبری روسی افزوده است: هدف بعدی نظامیان سوری، پایگاه هوایی تابکا است که تقریبا ۲۵ کیلومتر با رقه فاصله دارد و اگر ارتش این منطفه را از اشغال داعش خارج کند، تجهیز و پشتیبانی از این گروه تروریستی تقریبا از همه طرف به ویژه ترکیه متوقف می شود.
بنا به این گزارش، داعشی ها ۱۸ ماه پیش با تصرف شهر رقه ۲۰۰ سرباز سوری را پس از تعقیب و گریز طولانی در صحرا اعدام کردند و اکنون ارتش سوریه می تواند فرصت مجازات عاملان این اقدام جنایتکارانه را فراهم کند.
به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، شبکه خبری روسی افزوده است: همزمان ارتش سوریه چندین روستا در استان لاذقیه نزدیک مرز ترکیه را از دست گروه های مسلح آزاد کرده که هدف آن جلوگیری از تقویت افراطیون مسلح از طرف ترکیه است.
بنا به این گزارش، موفقیت ارتش سوریه در استان حلب که در پناه پوشش هوایی بمب افکن های روسی صورت می گیرد، از سرگیری کنترل بر التامور و قطع مسیر اصلی تجهیز تروریست ها بود.
راشا تودی افزوده است که همزمان با موفقیت های ارتش سوریه، ترکیه برای دومین روز مواضع کردهای سوری را در حلب بمباران می کند و دمشق نیز از سازمان ملل متحد خواسته به این موضوع رسیدگی کند و تاکید کرده که فرانسه و آمریکا باید مانع ادامه این اقدام های ضد سوری ترکیه شوند که نقض مفررات بین المللی است.
روسیه از هفتم مهرماه براساس درخواست دولت سوریه و اخذ موافقت پارلمانی سرکوب هوایی تروریست ها به ویژه داعش را در این کشور آغاز کرد و با انهدام چند هزار موضع سبب زمین گیری گروه های تروریستی و مرگ صدها تروریست شد و نظامیان سوری نیز توانستند مناطق زیادی را از اشغال داعش آزاد کنند.
گروه کشورهای غربی عربی ضد سوری به پیشگامی آمریکا و عربستان تروریست های تکفیری را تجهیز و تسلیح و برای براندازی حکومت سوریه و آغاز جنگ داخلی به این کشور اعزام کردند./شما نیوز

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=666

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.