اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

کلینتون: نمی‌خواهیم ایران کنترل سوریه را بدست گیرد

  • کد خبر : 2809
  • 22 اردیبهشت 1395 - 10:50

نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در اظهاراتی مغرضانه گفت نباید ایران کنترل امور را در سوریه و لبنان به دست گیرد. به گزارش اخبار جهادی به نقل از رویترز، وزیر امورخارجه سابق و نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از سخنان ترامپ درباره لبنان و سوریه انتقاد کرد و گفت نباید ایران کنترل امور را […]

نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در اظهاراتی مغرضانه گفت نباید ایران کنترل امور را در سوریه و لبنان به دست گیرد.

به گزارش اخبار جهادی به نقل از رویترز، وزیر امورخارجه سابق و نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از سخنان ترامپ درباره لبنان و سوریه انتقاد کرد و گفت نباید ایران کنترل امور را در سوریه و لبنان در دست گیرد.

هیلاری کلینتون در یکی از تجمع‌های انتخاباتی‌اش گفت: «من نگران برخی صحبتهای بی‌مهابایی هستم که دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه انتخابات، بیان می‌کند. برخی می‌گویند او در سخنانش جدی نیست، اما وقتی فردی برای ریاست جمهوری تلاش می‌کند، در سخنانش جدی است. وقتی او می‌گوید که برایش مهم نیست کشورهای دیگری به تسلیحات هسته‌ای دست پیدا کنند، من از ترس به خودم می‌لرزم. تنها چیزی که نمی‌خواهیم ظهور کشورهای بیشتری با تسلیحات هسته‌ای است.
وی افزود: من تلاش می‌کنم تعداد تسلیحات هسته‌ای را کاهش بدهم. به همین علت است که با روسیه مذاکره کردیم که این کار را انجام بدهد. نباید کشورهای بیشتری به تسلیحات هسته‌ای دست پیدا کنند. باید تعداد کشورهای دارای تسلیحات هسته‌ای کاهش پیداکند.
نامزد دموکرات انتخابات آتی آمریکا در ادامه گفت: «او (ترامپ) می‌گوید می‌خواهد ناتو را برچیند که موفق‌ترین ائتلاف نظامی است. باید پرسید که او می‌خواهد بجای این ائتلاف، چه گروهی را تشکیل بدهد؟ قرار است ما با متحدان و دوستانمان درمقابل تهدیدهای جدی که پیش رویمان قرار دارد چگونه تعامل داشته باشیم؟ او می‌گوید که بگذاریم روسیه و ایران علیه گروه (تروریستی) داعش اقدام کنند. در پاسخ باید گفت، حالت خوبه، عمو! تنها چیزی که نمی‌خواهیم این است که ایران کنترل امور را در سوریه و لبنان در دست بگیرد و اسرائیل و اروپا و کشورهای دیگر را تهدید کند.»
باشگاه خبرنگاران
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=2809

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.