اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

ماموریت پهپادهای اردنی در مرز سوریه چیست؟

  • کد خبر : 2271
  • 26 فروردین 1395 - 11:11

هواپیماهای بدون سرنشین اردن در راستای حمایت پنهانی از گروه مسلح موسوم به جیش الحر در سوریه، به عملیات علیه گروهک‌های مسلح نزدیک به داعش در مناطق مرزی اردن با سوریه دست زده‌اند. به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، هواپیماهای بدون سرنشین اردن در مناطق مرزی این کشور به عملیات جنگی علیه گروههای مخالف سوری […]

هواپیمای بدون سرنشین

هواپیماهای بدون سرنشین اردن در راستای حمایت پنهانی از گروه مسلح موسوم به جیش الحر در سوریه، به عملیات علیه گروهک‌های مسلح نزدیک به داعش در مناطق مرزی اردن با سوریه دست زده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، هواپیماهای بدون سرنشین اردن در مناطق مرزی این کشور به عملیات جنگی علیه گروههای مخالف سوری نزدیک به داعش می پردازند.

این هواپیماها در حال حاضر با گروههای مسلح دیگری در مناطق همجوار درعا و مرزهای جولان بین اردن، سوریه و فلسطین اشغالی درگیرند.

استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین به منظور تعقیب عناصر دو گروه “جیش المثنی” و “مجموعه شهدای یرموک” است که به طور علنی با داعش بیعت کرده اند و اردن نیز آنها را رسما تروریست می داند و از هر گونه تلاش میدانی برای دور کردن آنها از مرزهایش حمایت می کند.

البته این موضوع که اینگونه اقدامات اردن در جهت حمایت از ارتش آزاد سوریه صورت می گیرد، غیرعلنی مانده است.

گفتنی است در حال حاضر درگیری های متعددی در محور درعا و جولان بین گروهک های وابسته به داعش و ارتش آزاد یا جبهه تروریستی النصره در جریان است.

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=2271

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.