اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آخرین تحولات مناطق درگیری در سوریه

  • کد خبر : 2449
  • 05 اردیبهشت 1395 - 11:01

همزمان با ادامه عملیات نیروهای ارتش سوریه در مناطق مختلف حومه حلب، سرکرده گروه تروریستی احرار الشام در سوریه به همراه سه نفر از همراهانش بر اثر انفجار انتحاری کشته شدند. به گزارش خبرنگار شبکه العالم، “ماجد حسین الصادق” فرمانده ستاد گروه تروریستی احرار الشام در سوریه به همراه ۳ تن از همراهانش در انفجاری که […]

Untitled-1 - Copy
همزمان با ادامه عملیات نیروهای ارتش سوریه در مناطق مختلف حومه حلب، سرکرده گروه تروریستی احرار الشام در سوریه به همراه سه نفر از همراهانش بر اثر انفجار انتحاری کشته شدند.

به گزارش خبرنگار شبکه العالم، “ماجد حسین الصادق” فرمانده ستاد گروه تروریستی احرار الشام در سوریه به همراه ۳ تن از همراهانش در انفجاری که مقر گروه احرار الشام در شهر “بنش” در حومه شهر ادلب روی داد، کشته شد.

کشف و ضبط ۳خودروی حامل مواد منفجره داعش
همچنین عملیات ارتش سوریه در شرق منطقه القریتین علیه عناصر گروه تروریستی داعش ادامه دارد و این نیروها توانستند سه خودروی گروه های تروریستی را که حامل مواد منفجره بود، کشف و ضبط کنند. این خودروها از حومه شرقی عازم حومه جنوبی حلب بودند.
ارتش سوریه با ادامه عملیات در حومه غربی حلب، مقرهای گروه تروریستی جبهه النصره را هدف قرار داد.

حمله به مسیرهای کمک رسانی النصره در مرزهای ترکیه
ربیع کله وندی خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: ارتش سوریه همچنان به عملیات خود در حومه های جنوبی و غربی حلب ادامه می دهد و در چارچوب آن مواضع مراکز اصلی گروه جبهه النصره را در منطقه و تپه العیس و نیز مسیرهای کمک رسانی به آنها از حومه غربی و حومه ادلب را که به مرزهای ترکیه منتهی می شود، هدف قرار می دهد.
یکی از نیروهای ارتش سوریه گفت: در اینجا توانستیم مانع عملیات نفوذ بسیاری از عناصر مسلح شویم، و خدا را شکر توانستیم شمار بسیاری از آنها را از پا درآوریم.

حملات جبهه النصره به مواضع ارتش سوریه خنثی شد
خبرنگار العالم گزارش داد: همزمان با ادامه حملات ارتش سوریه به مواضع عناصر مسلح، نیروهای ارتش همچنان خطوط تماس با عناصر جبهه النصره را که بارها تلاش کردند به مواضع ارتش سوریه در خان طومان و زیتان حمله کنند، زیر نظر دارند. ارتش سوریه ضمن خنثی کردن این حملات، خسارات سنگینی به مهاجمان وارد کرد.
یک نظامی سوری افزود: نیروهای ارتش سوریه در حومه جنوبی و جنوب غربی حلب مستقر شده اند و هم اکنون خود را برای اجرای عملیاتی بسیار گسترده به منظور پاکسازی حومه حلب از لوث وجود عناصر مسلح آماده می کنند.

تدارک ارتش سوریه برای عملیات بزرگ درحومه جنوبی حلب
خبرنگار گفت: ارتش سوریه پیوسته مواضع خود را در حومه جنوبی حلب تقویت و تجهیزاتی را به آنجا منتقل می کند تا برای آغاز عملیاتی بزرگ در این منطقه آماده شود. این عملیات در آینده نزدیک آغاز خواهد شد، به خصوص که بالگردهای ارتش سوریه با پخش اعلامیه هایی از عناصر مسلح خواسته اند سلاح خود را زمین بگذارند و خودشان را تسلیم کنند.

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=2449

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.