اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

راز شهادت شهید روح الله صحرایی و هلاکت قاتلش/ شهید حاجی زاده در خواب چه توصیه ای به مادرش کرد ؟

  • کد خبر : 5430
  • 17 مهر 1395 - 18:48

اخبار جهادی – خیلی از ما علاقمندیم تا بدانیم شهدای عزیز به ویژه شهدای مدافع حرم که برای دفاع از حرم آل الله از همه دلبستگی ها دنیایی دل می کنند و همچون مولایشان عباس (ع) مقابل اهریمنان صف آرایی می نمایند چگونه در کار زار مجاهدت کرده و به چه کیفیتی به شهادت رسیده […]

اخبار جهادی – خیلی از ما علاقمندیم تا بدانیم شهدای عزیز به ویژه شهدای مدافع حرم که برای دفاع از حرم آل الله از همه دلبستگی ها دنیایی دل می کنند و همچون مولایشان عباس (ع) مقابل اهریمنان صف آرایی می نمایند چگونه در کار زار مجاهدت کرده و به چه کیفیتی به شهادت رسیده اند .

در همان روز که شهید روح الله صحرایی به شهادت رسید دوست و یار و همسنگرش رضا حاجی زاده از ناحیه دست مورد اثابت گلوله قرار می گیرد .

همسر شهید حاجی زاده می گوید :  به گفته آقا رضا شهید صحرایی در دو سه متری همسرم شهید شدند شهید صحرایی وقتی بلند می شوند تا ظاهرا مهماتی را برسانند تک تیرانداز تکفیری قلب شهیدصحرایی  را هدف قرار می دهد.

رضا قبل از شهید صحرایی از ناحیه دست زخمی شده بود ولی با همان وضعیت شهید را تا آمبولانس حمل می کند تا به عقب برگردد .

اما رضا حاجی زاده با همان دست زخمی تصمیم می گیرد تا تک تیرانداز تکفیری را هدف قرار دهد.

همسر شهید می گوید:  البته آقا رضا از این به بعد را برای من نگفتند ولی بعدا متوجه شدیم زخمی که بر روی بینی آقا رضا است بخاطر ضربه قسمت دوربین سلاح بوده است که در همان روز به دلیل شلیک زیاد اتفاق افتاده است ،  روح الله خیلی برایش عزیز بود بالاخره توانست ان تک تیز انداز را بزند و انتقام شهید روح الله صحرایی را بستاند .

شهید حاجی زاده در خواب چه توصیه ای به مادرش کرد ؟

مادر شهید می گوید : من قبل شهادت رضا حاجی زاده  موقع اذان دعای فرج امام زمان(عظم البلا) را میخواندم بعد شهاذت آقا رضا حواس پرتی از یک طرف و از سویی عدم توانایی توفیق نداشتم تا این دعا را بخوانم .

چند روزی که گذشت یکی از مومنات که اطلاعی از این عمل من نداشت و شناختی هم نداشتیم به من مراجعه کرد و گفت دیشب فرزند شهید شما را در خواب دیدم توصیه کردند  به مادر بگویید همان دعایی که موقع اذان می خوانند را ادامه دهند و قطع نکنند .

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

هزارنو

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=5430

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.