اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

وزیر دفاع امریکا: ناتو به عراق نیرو اعزام می کند

  • کد خبر : 629
  • 24 بهمن 1394 - 20:53
وزیر دفاع امریکا: ناتو به عراق نیرو اعزام می کند

وزیر دفاع امریکا اعلام کرد با عراق درباره اعزام نیروهای پیمان ناتو به این کشور برای کمک به جنگ علیه گروهک تروریستی داعش، به توافق رسیده اند. به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، اشتون کارتردر یک کنفرانس خبری در بروکسل بر ضرورت تسریع در بازپس گیری کنترل شهرهای موصل و الرقه تاکید کرد و افزود: […]

وزیر دفاع امریکا اعلام کرد با عراق درباره اعزام نیروهای پیمان ناتو به این کشور برای کمک به جنگ علیه گروهک تروریستی داعش، به توافق رسیده اند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، اشتون کارتردر یک کنفرانس خبری در بروکسل بر ضرورت تسریع در بازپس گیری کنترل شهرهای موصل و الرقه تاکید کرد و افزود: کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس، آمادگی شان را برای ارائه کمک های بیشتر به ائتلاف بین المللی درمبارزه علیه این گروه تروریستی اعلام کرده اند.
وزیر دفاع امریکا افزود: ما نیز آماده ایم تلاش های بیشتری در زمینه تسریع در عملیات علیه این گروه تروریستی انجام دهیم؛ همچنین کشورهای عضو ائتلاف، حملاتشان را علیه مواضع داعش تشدید خواهند کرد.
تلاش های گروه تروریستی داعش برای تثبیت اشغال بخش هایی از سوریه و عراق باعث ادامه نگرانی جامعه جهانی شده است و شماری از کشورهای عربی و غربی درباره تلاش های تشکیلات تروریستی مذکور در این باره اظهار نگرانی کرده اند.
این در حالی است که ائتلاف بین المللی علیه داعش به رهبری امریکا مدعی است که حملاتش به مواضع داعش در مناطق مختلفی از سوریه و عراق همچنان ادامه می دهد؛ اما طی ماههای گذشته نتیجه ملموسی از این حملات و ضربه زدن کارساز به داعش گزارش نشده است.
منبع: العالم

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=629

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.