اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

پیشروی‌ نیروهای ارتش عراق در اطراف فلوجه

  • کد خبر : 1218
  • 16 اسفند 1394 - 10:34

وزارت دفاع عراق از پیشروی نیروهای ارتش در اطراف فلوجه و تنگ‌تر کردن عرصه بر تروریست‌های داعش در این شهر خبر داد. به گزارش اخبار جهادی » روزنامه رأی الیوم نوشت، وزارت دفاع عراق اعلام کرد: نیروهای عراقی موفق شدند مناطق “جزاره الجمیله و الحمدانیین” در شمال شهرستان “الکرمه” را آزاد کنند. تروریست‌های داعش نیز […]

وزارت دفاع عراق از پیشروی نیروهای ارتش در اطراف فلوجه و تنگ‌تر کردن عرصه بر تروریست‌های داعش در این شهر خبر داد.

به گزارش اخبار جهادی » روزنامه رأی الیوم نوشت، وزارت دفاع عراق اعلام کرد: نیروهای عراقی موفق شدند مناطق “جزاره الجمیله و الحمدانیین” در شمال شهرستان “الکرمه” را آزاد کنند. تروریست‌های داعش نیز به داخل شهر فلوجه فرار کردند.

نیروهای عراقی اخیرا پس از آزادسازی شهر رمادی، مرکز استان الانبار پیشروی به سمت فلوجه را آغاز کردند و قصد دارند پس از آزادسازی کامل الانبار وارد عملیات سخت موصل شوند.

همچنین نیروی هوایی عراق هزاران بروشور را در میان ساکنان شهر فلوجه و شهر موصل پخش کردند و از آن‌ها خواستند آماده عملیات آزادسازی باشند.

در این بروشورها از شهروندان خواسته شده برای مرحله مابعد داعش آماده باشند.

تاکید نخست وزیر عراق بر مشارکت نیروهای عشایر در آزادسازی فلوجه

در همین راستا، حیدر العبادی، نخست وزیر عراق در دیدار با سرشناسان شهر فلوجه بر اهمیت ایجاد طرح های مناسب برای مشارکت عشایر و ساکنان شهر در عملیات آزادسازی و همکاری کامل در این زمینه تأکید کرد.

وی گفت: دشمن شکست خورده و در درگیری‌های سامراء شاهد فروپاشی و شکست بزرگی است. ما طرح تکمیل شده‌ای برای آزادی فلوجه داریم که از طریق آن برای کاهش تلفات انسانی و ممانعت از آسیب رسیدن به غیرنظامیان تلاش می‌کنیم.

صهیب الراوی، استاندار الانبار پیش بینی کرد که آزادسازی فلوجه سریع‌تر از رمادی باشد.

خنثی سازی عملیات تروریستی در استان کربلاء

از سوی دیگر جاسم الخطابی، رئیس استانداری کربلا اعلام کرد که شاخه سازمان اطلاعات در کربلا موفق شد فلاح رزیج، برادر هادی رزیج، رئیس پلیس الانبار را به همراه دو داعشی بازداشت کند که می‌خواستند یک خودروی بمبگذاری شده را وارد استان کربلا کنند.

به گفته الخطابی مقادیر زیادی مواد منفجره در داخل این خودرو جاسازی شده بود.

وی از دستگاه‌های امنیتی و سازمان اطلاعات و فرماندهی عملیات فرات و فرماندهی پلیس کربلا قدردانی کرد.

ایسنا

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=1218

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.