اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

شهر هیت عراق آزاد شد/ هلاکت سرکرده نظامی داعش

  • کد خبر : 2295
  • 26 فروردین 1395 - 21:40
شهر هیت عراق آزاد شد/ هلاکت سرکرده نظامی داعش

نیروهای سازمان مبارزه با تروریسم در عراق، امروز پنجشنبه، شهر هیت واقع در غرب الانبار را به طور کامل از اشغال گروه تروریستی داعش آزاد کردند. به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، عبدالغنی اسدی فرمانده گردان های مبارزه با تروریسم عراق در گفتگو با خبرگزاری “فرات نیوز” گفت: نیروهای سازمان مبارزه با تروریسم امروز آزادسازی مناطق شهر هیت […]

ارتش عراق شهر هیت در غرب الانبار را آزاد کرد

ارتش عراق شهر هیت در غرب الانبار را آزاد کرد

نیروهای سازمان مبارزه با تروریسم در عراق، امروز پنجشنبه، شهر هیت واقع در غرب الانبار را به طور کامل از اشغال گروه تروریستی داعش آزاد کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، عبدالغنی اسدی فرمانده گردان های مبارزه با تروریسم عراق در گفتگو با خبرگزاری “فرات نیوز” گفت: نیروهای سازمان مبارزه با تروریسم امروز آزادسازی مناطق شهر هیت از اشغال گروه تروریستی داعش را کامل کردند.

وی در ادامه به همراه نیروها و سرلشکر سامی العارضی فرمانده عملیات ویژه سوم در مناطق مختلف شهر هیت به گشت زنی پرداخت.

در این عملیات همچنین “رائد منیر الزبیدی” سرکرده نظامی داعش در منطقه هیت به همراه سه تن از همراهانش قبل از آنکه موفق به فرار به سمت جاده های بیابانی اطراف هیت شوند، در حملات نیروهای امنیتی کشته شدند.

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=2295

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.