اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

مین‌ها، عامل کندی پیشروی ارتش سوریه در غوطه شرقی دمشق/ خروج ۲۷۶ نفر از منطقه وعر حمص

  • کد خبر : 5174
  • 06 مهر 1395 - 9:37
مین‌ها، عامل کندی پیشروی ارتش سوریه در غوطه شرقی دمشق/ خروج ۲۷۶ نفر از منطقه وعر حمص

پیشروی ارتش سوریه در غوطه شرقی دمشق به علت حجم زیاد مین‌های کار گذاشته شده از سوی تروریست‌ها، با کندی روبروست. به گزارش اخبار جهادی به نقل از الوطن، یک منبع سوری اعلام کرد: ارتش سوریه تلاش کرد که در غوطه شرقی از سمت تپه صوان پیشروی کند که تلاش آن با وجود تسلط ارتش سوریه […]

پیشروی ارتش سوریه در غوطه شرقی دمشق به علت حجم زیاد مین‌های کار گذاشته شده از سوی تروریست‌ها، با کندی روبروست.
به گزارش اخبار جهادی به نقل از الوطن، یک منبع سوری اعلام کرد: ارتش سوریه تلاش کرد که در غوطه شرقی از سمت تپه صوان پیشروی کند که تلاش آن با وجود تسلط ارتش سوریه بر برخی منازل و مزارع در این منطقه، کامل نشد.

این منبع بیان کرد: علت کندی پیشروی‌ها، مین ها کارگذاشته شده از تروریست‌ها در مناطق تحت سیطره این گروه‌هاست.
در حومه قنیطره در تپه حمریه، ارتش سوریه به پیشروی ادامه داد. درگیری در این منطقه میان ارتش و گروه‌های مسلح ادامه دارد. تروریست‌ها در این مناطق با خمپاره روستای حضر را هدف قرار داد.
از سوی دیگر، طلال بزاری، استاندار حمص، به الوطن گفت: ۱۳۱ فرد مسلح و ۱۴۵ غیرنظامی (خانواده‌های گروه‌های مسلح) از وعر در حمص به دارالکبیره در حومه شمالی حمص منتقل شدند.
وی افزود: گروه بعدی که از وعر خارج می‌شوند طدر چند روز از آن خارج می‌شوند و در یک روز نخواهد بود و مرحله سوم و نهایی خروج افراد مسلح و خانواده‌هایشان از وعر ممکن است ۲۵ روز به طول بیانجامد.
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=5174

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.