اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

داعش با کیسه‌های زبالۀ‌ هیدروژنی جنگنده سرنگون می‌کند

  • کد خبر : 5048
  • 30 شهریور 1395 - 18:54

گروه تروریستی داعش با استفاده از کیسه های زبالۀ پر از هیدروژن تلاش می کند جنگنده های مخالفان خود را سرنگون کند.  به گزارش اخبار جهادی شیوۀ جدیدی که داعش برای مبارزه با حملات هوایی به مواضع خود اختراع کرده، شامل ساخت بمب هایی است که از کیسه زباله، هیدروژن و گلوله تهیه می شوند. داعش می قصد […]

گروه تروریستی داعش با استفاده از کیسه های زبالۀ پر از هیدروژن تلاش می کند جنگنده های مخالفان خود را سرنگون کند.
 به گزارش اخبار جهادی شیوۀ جدیدی که داعش برای مبارزه با حملات هوایی به مواضع خود اختراع کرده، شامل ساخت بمب هایی است که از کیسه زباله، هیدروژن و گلوله تهیه می شوند. داعش می قصد دارد از این نوع بمب برای ایجاد نوعی منطقه ممنوع پرواز در مناطق تحت اشغال خود استفاده کند.پایگاه  “دیلی میل” انگلبس نوشت داعش اعلام کرده است که این نوع گلوله اگر به جنگنده های ائتلاف اصابت کند می تواند در بدنه آن نفوذ کند و با رسیدن به موتور جنگنده، آن را منهدم کند.

در همین راستا، داعش دستور العمل تولید ۳۰۰ لیتر هیدروژن از مواد شیمیایی خانگی را در اختیار هوادارن خود قرار داده است. داعش این پروژه را «سرنگون ساختن جنگنده ها در اراضی تحت کنترل خود» نامیده است.

گفته می شود اگر این کیسه های پلاستیکی از گاز پر شوند، می توانند در فضا معلق شوند و آسمان منطقه ای را پر کنند. داعش قصد استفاده از این شیوه علیه جنگنده هاییرا دارد که بر فراز مناطق تحت کنترل این گروه پرواز می کنند.

داعش اخیرا یک فروند جنگنده میگ ۲۱ ارتش سوریه را در دیر الزور سرنگون کرد.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

العالم

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=5048

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.