اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

هراس داعش از “میم”! + عکس

  • کد خبر : 4899
  • 26 شهریور 1395 - 11:59
هراس داعش از “میم”! + عکس

روی بسیاری از ساختمانهای بخش حویجه به طور نمادین حرف “میم” نوشته شده است، که بیانگر حرف اول عبارت “مقاومت مردمی” است. نوشته شدن حرف “میم” بر دیوارهای حویجه در غرب استان کرکوک، داعش را به شدت نگران کرده است. یک منبع محلی در استان کرکوک روز پنجشنبه گفت: روی بسیاری از ساختمانهای بخش حویجه […]

روی بسیاری از ساختمانهای بخش حویجه به طور نمادین حرف “میم” نوشته شده است، که بیانگر حرف اول عبارت “مقاومت مردمی” است.

نوشته شدن حرف “میم” بر دیوارهای حویجه در غرب استان کرکوک، داعش را به شدت نگران کرده است.

یک منبع محلی در استان کرکوک روز پنجشنبه گفت: روی بسیاری از ساختمانهای بخش حویجه به طور نمادین حرف “میم” نوشته شده است، که بیانگر حرف اول عبارت “مقاومت مردمی” است.

این منبع به شبکه السومریه تأکید کرد: اهالی موصل نیز برای بیان مقاومت خود در برابر داعش، از حرف نمادین “میم” بر روی دیوارها استفاده می کنند.

به گفته این منبع، نوشته شدن حرف میم بر روی دیوارهای بخش حویجه، از احتمال انتفاضه مردمی علیه داعش حکایت دارد.

وی تصریح کرد: در مقابل، گروه داعش به علت نگرانی از رشد پدیده دیوارنویسی، اقدام به رنگ کردن دیوارها برای مخفی کردن حرف “میم” در بخش حویجه کرده، و درباره تلاش برای تکرار آن هشدار داده و مجازات در نظر گرفته است.

یک منبع محلی در استان نینوا نیز نهم ماه سپتامبر جاری گفته بود که گروه داعش، عناصر خود را در یک محله مسکونی شهر موصل به حالت آماده باش درآورد و سه جوان را به خاطر نوشتن حرف “میم ” روی در خانه یکی از سرکردگان این گروه بازداشت کرد.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

ابنا

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=4899

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.