اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

هلاکت نزدیک به ۸۰۰۰ تروریست احرارالشام در سوریه

  • کد خبر : 4878
  • 25 شهریور 1395 - 14:03
هلاکت نزدیک به ۸۰۰۰ تروریست احرارالشام در سوریه

گروه تروریستی احرارالشام به هلاکت هفت هزار و ۸۰۵ عضو خود در سراسر سوریه اعتراف کرد. به گزارش اخبار جهادی ‘خالد ابو انس’ از سرکردگان و بنیانگذاران ‘احرار الشام’ به هلاکت ۷۸۰۵ عضو این گروه تروریستی در همه جبهه های سوریه اعتراف کرد. وی افزود: ۱۰۴۵ عضو دیگر احرار الشام نیز به قطع عضو یا معلولیت […]

گروه تروریستی احرارالشام به هلاکت هفت هزار و ۸۰۵ عضو خود در سراسر سوریه اعتراف کرد.

به گزارش اخبار جهادی ‘خالد ابو انس’ از سرکردگان و بنیانگذاران ‘احرار الشام’ به هلاکت ۷۸۰۵ عضو این گروه تروریستی در همه جبهه های سوریه اعتراف کرد.
وی افزود: ۱۰۴۵ عضو دیگر احرار الشام نیز به قطع عضو یا معلولیت دایمی مبتلا شده اند.
این عضو برجسته احرارالشام به تعداد زخمی های این گروه تروریستی اشاره ای نکرد.
ابو انس بیان کرد: تاکنون ۱۲۰ عضو احرارالشام نیز توسط ارتش و نیروهای مسلح سوریه به اسارت گرفته شده اند.
وی گفت: در درگیری های اخیر حلب ۱۷۰ عضو این گروه کشته و ۴۷۸ تن زخمی شده اند.
گروه تروریستی احرارالشام از آغاز بحران سوریه و از ادغام چهار گروه گردان های احرارالشام، حرکت اسلامی فجر، گروه طلیعه و گردان های ایمان تشکیل شد.
فعالیت این گروه تروریستی بیشتر در استان های ادلب، حلب و حماه سوریه است ولی در دیگر مناطق نیز درکنار ارتش آزاد و جبهه النصره با ارتش و نیروهای مسلح سوریه می جنگد.
این گروه تروریستی از چندین تیپ و گردان مانند تیپ الایمان و گردان صلاح الدین در استان حماه، لشکر بدر در شمال، گردان عبدالرحمن در اریحا در جنوب، گردان ساریه الجبل در جبل الزاویه درشمال، گردان های التوحید و الایمان در معره النعمان در جنوب و گردان های جندالشام در شهر ارمناز در شمال غرب استان ادلب تشکیل شده است.
‘حسن عبود’ با نام نظامی ‘ابو عبدالله الحموی’ از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ ، ‘هاشم الشیخ’ با نام نظامی ‘ابو جابر’ ،از ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۵ و ‘ابو یحیی الحموی’ از سال ۲۰۱۵ تاکنون فرماندهی این گروه تروریستی را برعهده داشته اند.
این گروه تروریستی از پیوستن به آتش بس جاری در سوریه که از شامگاه دوشنبه براساس توافق آمریکا و روسیه برقرار شده است، خودداری کرد.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

دانشجو

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=4878

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.