اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

نگرانی صهیونیست‌ها از معادله بازدارنده جدید بشار اسد

  • کد خبر : 4835
  • 24 شهریور 1395 - 12:16
نگرانی صهیونیست‌ها از معادله بازدارنده جدید بشار اسد

رسانه‌های رژیم صهیونیستی با اشاره به واکنش سامانه دفاع هوایی سوریه به حملات هوایی این رژیم، به نگرانی محافل صهیونیست از معادله جدید پرداختند.  به گزارش اخبار جهادی به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی به بررسی شرایط جدید به وجود آمده میان این رژیم و سوریه پرداخته‌اند. روزنامه معاریو چاپ سرزمین های اشغالی نوشت: بشار […]

رسانه‌های رژیم صهیونیستی با اشاره به واکنش سامانه دفاع هوایی سوریه به حملات هوایی این رژیم، به نگرانی محافل صهیونیست از معادله جدید پرداختند.
 به گزارش اخبار جهادی به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی به بررسی شرایط جدید به وجود آمده میان این رژیم و سوریه پرداخته‌اند.

روزنامه معاریو چاپ سرزمین های اشغالی نوشت: بشار اسد رئیس جمهوری سوریه اسرائیل را در تنگنا قرار داده است.
این رسانه می‌نویسد: بشار اسد، با هدف قرار دادن هواپیماهای اسرائیلی، این پیام را به نظامیان اسرائیل مخابره کرد که من اینجا هستم و قصد رفتن ندارم و دست بسته در برابر حملات باقی نمی‌مانم.
معاریو نوشت: کسی نمی‌داند که در مراحل بعدی چه خواهد شد.
کانال ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد: نهادهای امنیتی اسرائیل از این که اسد به دنبال معادله بازدارنده جدید در قبال اسرائیل است، ابراز نگرانی می‌کنند.
این در حالی است که هواپیماهای رژیم صهیونیستی یک مرکز نظامی ارتش سوریه در نزدیکی ابو قاووق در اتوبانی منتهی به قنیطره و یک آتشبار ارتش سوریه در عین البرج در شرق ارتفاعات جبل الشیخ را هدف قرار داده‌اند.
گزارش های رسانه های اسرائیلی و مواضع مسئولان رژیم صهیونیستی در روزهای گذشته گواه این مدعاست که این رژیم از توافق آتش بسی که بر اساس توافق کری-لاوروف حاصل شده است، رضایت ندارند.
این نارضایتی صهیونیست‌ها از گشودن جبهه قنیطره در برابر نبرد قادسیه جنوب و حمایت هوایی گسترده از تروریست‌های جبهه النصره و احرار الشام مشخص می‌شود. جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مواضع ارتش سوریه را هدف قرار می‌دهند و زخمی شدگان گروه‌های مسلح را در بیمارستان‌های خود مداوا می‌کنند.
تحلیلگران بر این باورند که صهیونیست‌ها با این دخالت قصد دارند که خود را به عنوان بازیگری جدید در عرصه نشان دهند تا شروط خود را همانند دیگر بازیگران منطقه‌ای و بین المللی دیکته کنند.
در حقیقت؛ صهیونیست‌ها به دنبال این هستند که ارتش سوریه و همپیمانانش را از نزدیکی جولان اشغالی دور کنند و به تروریست‌ها اجازه تسلط بر مناطق نزدیک به جولان را بدهند.
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=4835

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.