اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

احرار الشام از آمار تلفات خود در جنگ سوریه پرده برداشت

  • کد خبر : 4853
  • 24 شهریور 1395 - 13:09
احرار الشام از آمار تلفات خود در جنگ سوریه پرده برداشت

یکی از رهبران موسس گروه تروریستی “احرار الشام” آمار کشته‌ شدگان این گروه از آغاز جنگ در سوریه از پنج سال پیش را اعلام کرد.  به گزارش اخبار جهادی به نقل از روزنامه لبنانی السفیر، در اقدامی که در نوع خود بی‌سابقه است، خالد ابو انس، از رهبران موسس احرار الشام گفت که تعداد کشته شدگان […]

یکی از رهبران موسس گروه تروریستی “احرار الشام” آمار کشته‌ شدگان این گروه از آغاز جنگ در سوریه از پنج سال پیش را اعلام کرد.

 به گزارش اخبار جهادی به نقل از روزنامه لبنانی السفیر، در اقدامی که در نوع خود بی‌سابقه است، خالد ابو انس، از رهبران موسس احرار الشام گفت که تعداد کشته شدگان این گروه به حدود ۷۸۰۵ می‌رسد.

وی عنوان داشت که حدود ۱۰۴۵ تن از اعضای این گروه نیز دچار فلج یا آسیب همیشگی شده‌اند.

خالد ابو انس همچنین خاطرنشان کرد که ۱۲۰ عضو احرار الشام نیز در حال حاضر از سوی ارتش سوریه و نیروهای هم‌پیمانش به اسارت گرفته‌ شده‌اند.

این در حالی است که این آمارها در گذشته از ترس نگرانی درباره تاثیر بر روحیه نیروهای مسلح احرار الشام اعلام نمی‌شد.

اما پیچی که احرار الشام در سایه توافق آمریکا و روسیه از آن می‌گذرد و در سایه فشارهایی که برای پیوستن به گروه دیگر و امتیازدهی‌های سنگین به این منظور با آن مواجه است، ابو انس را سوق داده است تا زمان را برای برملا کردن برخی از رازهای احرار الشام مناسب ببیند تا وجهه این گروه را بهبود بخشد و میزان “جانفشانی‌هایی” که کرده است، نشان دهد تا از سهم بیشتری از نفوذ و اختیارات برخوردار شود.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

ایسنا

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=4853

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.