اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آرامش نسبی در بیشتر جبهه‌های سوریه / هلاکت ۲۳ تروریست در حومه قنیطره

  • کد خبر : 4780
  • 23 شهریور 1395 - 19:43
آرامش نسبی در بیشتر جبهه‌های سوریه / هلاکت ۲۳ تروریست در حومه قنیطره

با گذشت یک روز از آغاز آتش بس در سراسر سوریه، آرامش نسبی در بیشتر جبهه های نبرد برقرار است. به گزارش اخبار جهادی از صبح امروز جبهه‌های نبرد در بیشتر مناطق حلب شاهد آرامش نسبی است، همچنین آتش‌بس در بیشتر جبهه‌های ریف دمشق، به شکل خوبی پایدار مانده است. اما گروههای تروریستی امروز با شلیک […]

با گذشت یک روز از آغاز آتش بس در سراسر سوریه، آرامش نسبی در بیشتر جبهه های نبرد برقرار است.

به گزارش اخبار جهادی از صبح امروز جبهه‌های نبرد در بیشتر مناطق حلب شاهد آرامش نسبی است، همچنین آتش‌بس در بیشتر جبهه‌های ریف دمشق، به شکل خوبی پایدار مانده است.

اما گروههای تروریستی امروز با شلیک خمپاره به سوی پروژه ۱۰۷۰ واحدی حلب آتش بس را نقض کردند. تروریستها همچنین مواضع ارتش سوریه در منطقه دانشکده‌های نظامی در جنوب غرب حلب و اطراف الکاستیلو در شمال شهر حلب را هدف قرار دادند.

گروههای تروریستی همچنین با گلوله‌باران برخی از مواضع نظامی ارتش در کفرنان در شمال غرب حمص، آتش‌بس را نقض کردند.

تروریستها همچنان تلاش کردند که به سمت مواضع ارتش سوریه در حومه شمالی قنیطره نفوذ کنند، که این منجر شد ارتش سوریه واکنش نشان داده و تحرکات آنها را با سلاحهای مناسب هدف قرار دهد.

مرکز دیده‌بان حقوق بشر وابسته به معارضان به کشته شدن ۲۳ تروریست از جمله سه سرکرده گروههای تروریستی به ضرب گلوله ارتش سوریه در طول سه روز گذشته از آغاز نبرد تروریستها موسوم به قادسیه جنوب در نوار شمالی قنیطره، اعتراف کرد.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

تسنیم

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=4780

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.