اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

دفع حمله سنگین داعش به جنوب فلوجه/ ۴۵۰ خودروی داعش منهدم شد

  • کد خبر : 3457
  • 09 تیر 1395 - 12:55

تروریست‌های داعش صبح امروز سعی داشتند به منطقه «عامریه» در جنوب فلوجه حمله کنند که نیروهای امنیتی و عشایر ضربه سختی به آن‌ها وارد کردند. به گزارش اخبار جهادی به نقل از فارس ، فرماندهی پلیس استان الانبار اعلام کرد که نیروهای امنیتی و عشایر این استان توانسته‌اند ۴۵۰ خودروی تروریست‌های داعش را در منطقه […]

تروریست‌های داعش صبح امروز سعی داشتند به منطقه «عامریه» در جنوب فلوجه حمله کنند که نیروهای امنیتی و عشایر ضربه سختی به آن‌ها وارد کردند.

به گزارش اخبار جهادی به نقل از فارس ، فرماندهی پلیس استان الانبار اعلام کرد که نیروهای امنیتی و عشایر این استان توانسته‌اند ۴۵۰ خودروی تروریست‌های داعش را در منطقه «عامریه» منهدم کنند.

به نوشته پایگاه خبری السومریه نیوز، تروریست‌های داعش سعی داشتند با انبوه خودروهای انتحاری به منطقه عامریه در ۲۳ کیلومتری جنوب فلوجه حمله کنند که با حضور نیروهای امنیتی و عشایر الانبار و پشتیبانی نیروهای هوایی عراق ۴۵۰ خودروی تروریست‌ها منهدم شد.

در این مقاومت نیروهای عراقی، جنگنده‌های ارتش عراق، به شدت منطقه را بمباران کردند و نقش بارزی در دفع حمله تروریست‌ها داشتند.

شهر فلوجه و مناطق اطراف آن پس از یک ماه و سه روز عملیات نظامی، روز یکشنبه (۶ تیر) به طور کامل آزاد شد.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

 

 

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=3457

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.