اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

دیدار سردار سلیمانی با خانواده “ذوالفقار” حزب الله در بیروت

  • کد خبر : 2856
  • 27 اردیبهشت 1395 - 9:23
دیدار سردار سلیمانی با خانواده “ذوالفقار” حزب الله در بیروت

خسارت از دست دادن شخصیتی مانند ذوالفقار به یک کشور و یا منطقه و یا ضاحیه جنوبی بیروت محدود نمی شود.” به گزارش اخبار جهادی به نقل از روزنامه لبنانی الاخبار؛ سردار “قاسم سلیمانی” شب گذشته با حضور در منزل شهید «سید مصطفی بدرالدین» در منطقه الغبیری ضاحیه جنوبی بیروت با خانواده این شهید دیدارکرد. […]

خسارت از دست دادن شخصیتی مانند ذوالفقار به یک کشور و یا منطقه و یا ضاحیه جنوبی بیروت محدود نمی شود.”

به گزارش اخبار جهادی به نقل از روزنامه لبنانی الاخبار؛ سردار “قاسم سلیمانی” شب گذشته با حضور در منزل شهید «سید مصطفی بدرالدین» در منطقه الغبیری ضاحیه جنوبی بیروت با خانواده این شهید دیدارکرد.

 

به نوشته الاخبار؛ سردار سلیمانی ضمن تسلیت به خانواده شهید بدرالدین، خطاب به « ام عدنان» مادر ذوالفقار گفت که ما یک فرمانده و برادر عزیز را از دست دادیم، این مصیبت، مصیبتی برای همه امت اسلامی است.

 

وی ادامه داد: خسارت از دست دادن شخصیتی مانند ذوالفقار به یک کشور و یا منطقه و یا ضاحیه جنوبی بیروت محدود نمی شود. از خانواده مجاهدی که شهیدانی مانند حاج  عماد مغنیه و فرزند جوانش” جهاد”را تقدیم کرده انتظار هم می رفت شهیدان بیشتری تقدیم کند.

 

وی خطاب به علی پسر شهید بدرالدین تاکید کرد: شما باید در مسیر پدرت حرکت کنی و الگوئی برای همه جوانان و نسل خود باشید.
سردار سلیمانی اظهارداشت: ما یقین داشتیم که فرماندهی مانند ذوالفقار از همان دوران جوانی و آغاز دوره مقاومت خواستار شهادت بوده است بنابراین غافلگیر کننده نبود که حیاتش به شهادت و نه مرگ در بستر ختم شد.

جام نیوز

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=2856

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.