اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

درماندگی دستگاه‌های امنیتی اسرائیل از رویارویی با شیوه جدید عملیات فلسطینی‌ها

  • کد خبر : 1340
  • 20 اسفند 1394 - 5:29
درماندگی دستگاه‌های امنیتی اسرائیل از رویارویی با شیوه جدید عملیات فلسطینی‌ها

به گزارش اخبار جهادی به نقل از المنار، کابینه امنیتی رژیم اشغالگر اسرائیل نیمه شب دیشب در پی عملیات افراد فلسطینی جلسه فوق العاده برگزار کرد. رژیم صهیونیستی در این چارچوب تدابیر جدیدی را به اجرا گذاشت. بستن همه گذرگاه‌های دیوارحائل اطراف قدس اشغالی و تشدید تدابیر امنیتی در ایست بازرسی‌ها و احداث دیواری حائل […]

به گزارش اخبار جهادی به نقل از المنار، کابینه امنیتی رژیم اشغالگر اسرائیل نیمه شب دیشب در پی عملیات افراد فلسطینی جلسه فوق العاده برگزار کرد.

رژیم صهیونیستی در این چارچوب تدابیر جدیدی را به اجرا گذاشت. بستن همه گذرگاه‌های دیوارحائل اطراف قدس اشغالی و تشدید تدابیر امنیتی در ایست بازرسی‌ها و احداث دیواری حائل در جنوب الخلیل و تعیین مجازات برای همکاری کنندگان و جابجا کنندگان اهالی کرانه باختری به قدس و بستن شبکه‌های ماهواره‌ای که رژیم اشغالگر آنها را تحریک کننده و مبلغ تروریسم می نامد و همچنین تشدید مجازات کارگرانی که مجوز کار به همراه ندارند از جمله این تدابیر است.

“یسرائیل کاتس،” وزیر و عضو کابینه امنیتی اسرائیل به شبکه ۲ تلویزیون این رژیم گفته است ما باید تدابیر شدیدتری را به اجرا بگذاریم. من قانونی را پیشنهاد خواهم کرد تا براساس آن خانواده‌های به گفته وی خرابکاران فلسطینی به غزه یا سوریه یا کشوری دیگر تبعید شوند.

“گیلا گملی ئالی” دیگر عضو کابینه رژیم صهیونیستی در همین شبکه گفت: با تشدید مجازات عاملان کمک به کسانی که به صورت غیرقانونی در اسرائیل حضور دارند باید این مسئله را ریشه‌ای حل کنیم.

“یارون بلوم” از مسئولان سابق شاباک (دستگاه اطلاعاتی وامنیت داخلی رژیم اشغالگر) در این خصوص به شبکه دو تلویزیون این رژیم گفت: افرادی که هیچ گونه سابقه‌ای ندارند دست به این گونه عملیات می زنند بنابراین با وجود همه تلاش‌های دستگاه‌های امنیتی اسرائیل پیش بینی عملیات آنها کار دشواری است. البته شبکه‌های اجتماعی همیشه زیر نظر هستند اما این شبکه‌ها مثل دریایی بی انتها هستند.

“آلون بن داوید،” تحلیلگر نظامی صهیونیست نیز در گفتگو با شبکه ۱۰ تلویزیون رژیم اشغالگر گفت: مهمترین موضوعی که در این گونه حملات قابل توجه به نظر می رسد این است که طی ۶ ماه گذشته به سرعت در شبکه‌های اینترنتی منتشر می شود. انتشار این گونه خبرها و تصاویر موجب تشویق افراد به پایان دادن به زندگی شان و شهید شدن می شود، زیرا در صورت شهید شدن مورد احترام واقع می شوند و خانواده‌هایشان در جامعه به عنوان خانواده شهید مورد احترام مردم واقع می شوند. هرگاه که عملیاتی از این نوع با موفقیت اجرا می شود دیگران نیز تشویق به اجرای عملیات مشابه می شوند.

خبرنگاران جوان

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

 

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=1340

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.