اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

فقط ۴ کشور ایران، روسیه،‌ عراق و سوریه در حال نبرد واقعی با داعش هستند

  • کد خبر : 1277
  • 18 اسفند 1394 - 3:51
فقط ۴ کشور ایران، روسیه،‌ عراق و سوریه در حال نبرد واقعی با داعش هستند

تحلیلگر مشهور برزیلی می‌گوید ائتلاف آمریکا علیه داعش صرفا یک «نمایش» است و ائتلاف واقعی همان ائتلاف ۴+۱ یعنی ایران، سوریه، روسیه، عراق و حزب‌الله است. «په‌په اسکوبار» تحلیلگر برجسته برزیلی در مصاحبه با بخش انگلیسی پایگاه دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب (khamenei.ir) اظهار داشت، «ائتلاف واقعی علیه داعش ائتلاف ایران، سوریه، روسیه، […]

تحلیلگر مشهور برزیلی می‌گوید ائتلاف آمریکا علیه داعش صرفا یک «نمایش» است و ائتلاف واقعی همان ائتلاف ۴+۱ یعنی ایران، سوریه، روسیه، عراق و حزب‌الله است.

«په‌په اسکوبار» تحلیلگر برجسته برزیلی در مصاحبه با بخش انگلیسی پایگاه دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب (khamenei.ir) اظهار داشت، «ائتلاف واقعی علیه داعش ائتلاف ایران، سوریه، روسیه، عراق‌و حزب‌الله لبنان است و ائتلافی که به سرکردگی آمریکا ایجاد شده فقط برای نمایش است. به اعتقاد اسکوبار، ترکیه و اعضای شورای همکاری خلیج فارس هیچ تمایلی به مبارزه با داعش ندارند و لفاظی‌های آنها هیچ ربطی به حقایق ندارد.
وی در ادامه افزود: «بیشترین کسانی که از بحران در منطقه و جنایات داعش و القاعده سود می‌برند آمریکا و رژیم اسرائیل است چرا که شیوع تفکر سلفی‌گری بهترین ابزار تفرقه افکندن و حکومت کردن است و اسرائیل ایجاد شده تا بحران‌های دائمی در منطقه به وجود آورد و بین اهل سنت و شیعیان جنگ به راه اندازد.
این تحلیلگر برزیلی همچنین تاکید کرد که «تخریب چهره دولت سوریه توسط غربی‌ها علل بسیاری دارد. مخالفت با صهیونیسم فقط یکی از آنها است چرا که یک سوریه تضعیف شده با سیاست تفرقه بینداز و حکومت کن اسرائیلی‌ها بسیار هماهنگ است. اسرائیل می‌خواهد کنترل بلندی‌های جولان را به دست بگیرد. قطر و ترکیه نیز می‌خواهند خطوط انتقال گاز خود را به اروپا از سوریه بگذرانند تا مستقیما با طرح ۱۰ میلیارد دلاری خطوط انتقال ایران – عراق، سوریه رقابت کنند.»
«په‌په اسکوبار» این را هم گفت که، «زمانی که فلسطینی‌ها با پرتاب سنگ از خود دفاع می‌کنند تروریست خطاب می‌شوند این در حالی است که رژیم صهیونیستی روزانه یک یا چند شهروند فلسطینی را می‌کشد و در عین حال بی‌گناه شناخته می‌شود. سیاستمداران آمریکایی بارها گفته‌اند که اسرائیل حق دارد از خودش دفاع کند اما آیا فلسطینی‌ها حق دفاع از خود ندارند؟

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=1277

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.