اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

داعشی‌ها در قرآن هم بمب‌گذاری می‌کنند!

  • کد خبر : 902
  • 05 اسفند 1394 - 7:54
داعشی‌ها در قرآن هم بمب‌گذاری می‌کنند!

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه پرس تی وی، با تداوم روند شکستهای گروه تروریستی داعش در هر دو جبهه سوریه و عراق، تکفیری‌ها اکنون با توسل به روش‌های مذبوحانه به جاسازی بمب در نسخ قرآن و اجرای حملات تروریستی می پردازند.   به گفته سرهنگ استیو وارن، سخنگوی ائتلاف تحت […]

۴۱۸۷۴۶۹_۴۵۲

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه پرس تی وی، با تداوم روند شکستهای گروه تروریستی داعش در هر دو جبهه سوریه و عراق، تکفیری‌ها اکنون با توسل به روش‌های مذبوحانه به جاسازی بمب در نسخ قرآن و اجرای حملات تروریستی می پردازند.

 
به گفته سرهنگ استیو وارن، سخنگوی ائتلاف تحت امر آمریکا موسوم به ضد داعش در عراق و سوریه، این گروه تروریستی که دیگر قادر به ادامه پیشروی های خود نیست اقدام به بمب‌گذاری در مناطق از دست داده کرده است.
 
وارن در ادامه گفت: «این افراد [عناصر داعش] واقعا نفرت‌انگیز هستند، آن‌ها در داخل یخچال و حتی نسخ قرآن بمب کار گذاشته‌اند. ما بارها شاهد این قبیل موارد در شهر رمادی مرکز استان انبار در غرب عراق بوده‌ایم.»
 
وی با اشاره به اینکه داعش تاکنون ۴۰ درصد از اراضی تحت کنترل خود را از دست داده و تعداد اعضای آن رو به تحلیل است، افزود اکنون با کاهش چشمگیر جریان ورود تروریست‌های خارجی به منطقه تکفیری‌ها کودکان بیشتری را به شرکت در عملیات مسلحانه وا می‌دارند.
 
جاسازی مواد منفجره در غیر قابل پیش‌بینی ترین محل‌ها از جمله در میان نسخ قرآن بدست تکفیری‌ها روش جدیدی نیست و مسبوق به سابقه است.
 
در ماه ژوئن سال گذشته میلادی، پس از آزادسازی مناطق شرقی استان دیاله عراق، نیروهای امنیتی این کشور نسخ بمب‌گذاری شده قرآن را در مناطق پس گرفته شده از داعش پیدا کردند.
 
پس از آنکه تروریست‌های تکفیری داعش در ژوئن ۲۰۱۴ (تابستان ۱۳۹۳) بخش‌های غربی و شمالی عراق را تصرف کردند، جنایات وحشیانه‌ای علیه ساکنان این مناطق از جمله اقلیت‌های دینی و نژادی مرتکب شدند.
ارتش عراق در حال حاضر با پشتیبانی کمیته‌های مردمی سرگرم آزادسازی مناطق تحت کنترل تروریست‌ها است. عراقی‌ها پس از آزادسازی کرکوک و رمادی، قصد دارند در آینده‌ای نزدیک عملیات آزادسازی شهر موصل، دومین شهر بزرگ عراق و پایگاه اصلی داعش در این کشور را آغاز کنند.

 

 

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=902

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.