اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

هشدار خطیب جمعه نجف درباره کوتاهی در نبرد با داعش

  • کد خبر : 546
  • 18 بهمن 1394 - 19:34
هشدار خطیب جمعه نجف درباره کوتاهی در نبرد با داعش

خطیب جمعه نجف اشرف درباره توطئه منحرف کردن اذهان عمومی از امر خطیر آزادسازی مناطق تحت تصرف تروریست ها هشدار داد.به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از سومریه نیوز،  “صدرالدین القبانجی” در خطبه نماز جمعه نجف اشرف گفت: برخی افراد و گروه ها با پیش کشیدن قضیه تجزیه عراق درپی منحرف کردن اذهان عمومی […]

خطیب جمعه نجف اشرف درباره توطئه منحرف کردن اذهان عمومی از امر خطیر آزادسازی مناطق تحت تصرف تروریست ها هشدار داد.به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از سومریه نیوز،  “صدرالدین القبانجی” در خطبه نماز جمعه نجف اشرف گفت: برخی افراد و گروه ها با پیش کشیدن قضیه تجزیه عراق درپی منحرف کردن اذهان عمومی از امر خطیر آزادسازی مناطق تحت تصرف گروه های تروریستی هستند، و می خواهند مشکلات و بحران های داخلی بیشتری بیافرینند.
القبانجی در حسینیه بزرگ نجف اشرف اظهار داشت: ارتش با کمک نیروهای مردمی در آینده نَه چندان دور گروه های تروریستی و به ویژه داعش را ریشه کن خواهد کرد ولی در این بحبوحه برخی افراد و گروه ها با مطرح کردن قضیه تجزیه عراق درپی مشغول کردن مسؤولان و مردم به امور حاشیه ای هستند، تا آنها را از امر خطیر آزادسازی مناطق تحت تصرف تروریست ها بازدارند.
خطیب جمعه نجف اشرف اعلام کرد: کسانی که منادی تجزیه عراق هستند ، دست در جیب برخی از کشورهای منطقه و جهان دارند و از خارج تغذیه می شوند.
القبانجی اظهار داشت: علت بلند شدن صدای تجزیه عراق این است که دشمنان عراق می دانند که داعش به پایان کار خود نزدیک شده است و متحمل شکست های متوالی در میادین جنگی می شود .
القبانجی گفت: اولویت ما آزادسازی عراق از لوث وجود داعش است و همه ما باید با همدیگر برای آزادسازی کشورمان همکاری کنیم و هر گونه حرف و حدیثی را درباره تقسیم عراق کنار بگذاریم.
القبانجی با درخواست از کشورهای جهان برای کمک به عراق برای بازسازی مناطق آزاد شده، گفت: جامعه جهانی ، اتحادیه عرب و شورای همکاری خلیج فارس باید صندوقی را برای کمک به بازسازی مناطق آزادشده و آسیب دیده از درگیری های مسلحانه عراق تأسیس کنند.

منبع: العالم

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=546

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.