اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

تلفات سنگین داعش در عراق

  • کد خبر : 484
  • 14 بهمن 1394 - 14:30

فرماندهی مشترک عملیات ضد داعش در عراق، آماری چشمگیر از پیروزی های نیروهای این کشور ضد داعش ارائه داد. به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ستاد تبلیغات فرماندهی مشترک عملیات، با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای عراقی، طی پیشروی به منطقه السجاریه، ۳۰ تروریست را از پای در آورد و ۴ تیربارِ عناصر مسلح […]

پیروزی های تازۀ نیروهای عراقی ضد داعش

فرماندهی مشترک عملیات ضد داعش در عراق، آماری چشمگیر از پیروزی های نیروهای این کشور ضد داعش ارائه داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ستاد تبلیغات فرماندهی مشترک عملیات، با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای عراقی، طی پیشروی به منطقه السجاریه، ۳۰ تروریست را از پای در آورد و ۴ تیربارِ عناصر مسلح تروریست را منهدم و ۱۰ مخفی گاهِ آنان را با خاک یکسان کرد و سپس هفت بمبِ کار گذاشته شده در مسیر پیشروی این نیروها را نیز خنثی کرد.

بر پایه این گزارش، جنگنده های ارتش عراق نیز در ۸ عملیات پروازی، ۱۴ تروریست از جمله دو تک تیرانداز را از پای در آوردند و ۳ مخفی گاهِ تروریست ها و دو کانون تجمعِ آنان را با خاک یکسان کردند و یک بولدوزرِ آنان را نیز منهدم کردند.

ستاد تبلیغات فرماندهی عملیات مشترک همچنین خاطر نشان کرد: یگان چهاردهم ارتش، با پشتیبانی نیروی هوایی و جنگنده های ارتش و ائتلاف بین المللی و هچنین گردان پشتیبانی توپخانه و گردان پشتیبانی موشکی، عملیات پاکسازی منطقه البوشجل را آغاز کرد و موفق شد ۱۵ تروریست را از پای در آورده، یک خودروی بمب گذاری شده توسط آنان را منهدم و سرنشینان آن را به هلاکت برساند و ۴۱ بمبِ کار گذاشته شده توسط تروریست ها را نیز خنثی کند.

از سوی دیگر، نیروهای یگان ویژه نیز در عملیات پاکسازی منطقه النعیمیه و پل التفاح، ۵ تن از تروریست های داعش را از پای در آوردند و انبار مهمات آنان را منفجر کردند.
ستاد تبلیغات فرماندهی عملیات مشترک همچنین از کشته شدن ۱۵ تروریست و انهدام یک خودروی بمب گذاری شده با هماهنگی نیروی هوایی در منطقه الاعیوج در صلاح الدین خبر داد و افزود: علاوه بر این، به منظور حمله به پل الروضه در منطقه الرحالیه و بازرسی آن، شماری از نیروهای عملیات فرات مرکزی، به این منطقه هلی برد شدند که این عملیات، به شناسایی و انهدام ۴ بشکه ۱۰۰۰ لیتریِ حاوی ماده c4  و تی.ان.تی منجر شد. این مواد منفجره، زیر ستون های پل ثعیلبه و پل الروضه و در جاده الرحالیه، کار گذاشته شده بودند. از آن گذشته، دو خودروی دیگرِ تروریست ها نیز منهدم شدند.

منبع: العالم

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=484

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.