اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

۳۷ تروریست داعشی به همراه مشاور البغدادی کشته شدند

  • کد خبر : 4735
  • 22 شهریور 1395 - 16:39

۳۷ تروریست داعشی به همراه مشاور سرکرده این گروهک در بمباران‌های ائتلاف آمریکایی در استان نینوی از پا در آمدند. به گزارش اخبار جهادی «غیاث السورچی» مسئول رسانه‌ای حزب «اتحاد میهنی کردستان» در استان نینوی، از کشته شدن ۳۷ عضو گروهک تکفیری داعش به همراه «ابو ابراهیم الحدیدی» مشاور ابوبکر البغدادی و «سام اسماعیل السبعاوی» فرمانده بخش […]

۳۷ تروریست داعشی به همراه مشاور سرکرده این گروهک در بمباران‌های ائتلاف آمریکایی در استان نینوی از پا در آمدند.

به گزارش اخبار جهادی «غیاث السورچی» مسئول رسانه‌ای حزب «اتحاد میهنی کردستان» در استان نینوی، از کشته شدن ۳۷ عضو گروهک تکفیری داعش به همراه «ابو ابراهیم الحدیدی» مشاور ابوبکر البغدادی و «سام اسماعیل السبعاوی» فرمانده بخش آموزش کودکان داعش در بمباران‌های هوایی ائتلاف آمریکایی در استان نینوی خبر داد.

وی به السومریه نیوز، گفت: هواپیماهای ائتلاف بین‌المللی در منطقه «حاوی» در شمال القیاره اقدام به بمباران مواضع داعش کردند که ۹ تن از عناصر این گروهک کشته شدند، در بمباران دیگر، کاروان داعش در بین منطقه «عین الجحش» و روستای «غزیل» در جنوب موصل هدف قرار گرفت و ۲۰ عضو داعش به همراه «ابو ابراهیم الحدیدی» از پای در آمدند.

السورچی افزود: هواپیماها همچنین انبار مهمات داعش را در روستای «الصلاحیه» در منطقه القیاره، هدف قرار دادند که با انهدام کامل این انبار، ۴ تروریست داعشی نیز کشته شدند.

به گفته وی، در بمباران منطقه «المأمون» در موصل یک خودرو هدف قرار گرفت که در طی آن «سام اسماعیل السبعاوی» فرمانده یگان آموزشی کودکان معروف به «اشبال الخلافه» به همراه دو تن از همراهانش کشته شدند.

به کانال تلگرامـی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

فارس

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=4735

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.