اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

کشف محل اختفای تروریستی به‎نام «ابوبکر البغدادی»در البعاج موصل!/ ضبط خمپاره‎انداز و کاتیوشای داعش+تصاویر

  • کد خبر : 6310
  • 28 آذر 1395 - 10:37
کشف محل اختفای تروریستی به‎نام «ابوبکر البغدادی»در البعاج موصل!/ ضبط خمپاره‎انداز و کاتیوشای داعش+تصاویر

ارتش عراق در ادامه عملیات آزادسازی موصل، به اطلاعات و منابع تسلیحاتی جدیدی از داعش دست یافت. به گزارش اخبار جهادی به نقل از باشگاه خبرنگاران ،نیروهای ارتش عراق در ادامه عملیات آزادسازی موصل، به اطلاعات جدید و قابل توجهی از تروریست های داعش دست یافتند. *یافتن مکان اختفای تروریستی به نام «ابوبکر بغدادی» اعلام […]

ارتش عراق در ادامه عملیات آزادسازی موصل، به اطلاعات و منابع تسلیحاتی جدیدی از داعش دست یافت.
به گزارش اخبار جهادی به نقل از باشگاه خبرنگاران ،نیروهای ارتش عراق در ادامه عملیات آزادسازی موصل، به اطلاعات جدید و قابل توجهی از تروریست های داعش دست یافتند.

*یافتن مکان اختفای تروریستی به نام «ابوبکر بغدادی»

اعلام الحربی در گزارشی نوشت: نیروهای عراقی اعلام کردند که اطلاعات کافی درخصوص محل پنهان شدن یک تروریست داعشی به‎نام «ابوبکر البغدادی» در اختیار دارند.
این منابع عراقی افزودند؛ مکان اختفای البغدادی در مکانی زیر زمین و در شهر «البعاج» از توابع غرب موصل بوده و اطلاعات مربوط به پناهگاه مذکور نیز از ۱۰ سال قبل موجود است.
کشف مکان اختفای «ابوبکر البغدادی» در البعاج موصل/ ضبط خمپاره انداز و کاتیوشای داعش+تصاویر
اما منابع اطلاعاتی عراق افزودند که شخص یاد شده با نام البغدادی شکل خود را تغییر داده است؛ به طوری که شخص مذکور ریش خود را تراشیده و برخی ویژگی‌هایش نیز در اثر عمل جراحی تغییر کرده به گونه‎ای که شناسایی این تروریست به‎طور کامل امکان پذیر نیست.
*خوشامد اهالی شهر البعاج به نیروهای عراق
اهالی شهر البعاج ضمن استقبال از نیروهای ارتش عراق، خوش‎آمد گرمی به آنان گفتند. لازم به ذکر است که پاکسازی مساحت وسیعی از این شهر به پایان رسیده و ۲۳۳۰جسد مربوط به تروریست‌های داعش هم در آنجا یافت شده است.

کشف مکان اختفای «ابوبکر البغدادی» در البعاج موصل/ ضبط خمپاره انداز و کاتیوشای داعش+تصاویر

فرماندهی نیروهای عراقی تصریح کرد: احاطه و تسلط بر مخازن و سخت افزارهای مکانی زیادی به اتمام رسیده و مورد مشهود این است که جنگ موصل شبیه نبردهای الرمادی و فلوجه نیست، زیرا تروریست‌های داعش در موصل مقاومت نمی‎کنند و همواره در حال فرار هستند.

*اسکان خانوارهای آواره از سوی نخست وزیری عراق

کشف محل اختفای تروریستی به‎نام «ابوبکر البغدادی»در البعاج موصل!/ ضبط خمپاره‎انداز و کاتیوشای داعش+تصاویر

وزارت دفاع عراق اعلام کرد؛ با هدف انتقال خانواده‌های آوارگان از مناطق تحت نفوذ گروه تروریستی داعش، مسئول ذخیره و انتقال یگان شانزدهم پیاده فرماندهی عملیات نظامی آزادسازی موصل (قادمون یا نینوی)، از انتقال و تخلیه خانواده‌های آوارگان به چادرهای امدادی مخصوص خبر داد. گفتنی است که این چادرها از سوی نخست وزیری عراق برپا شده است.

*کشف و ضبط خمپاره انداز ۱۲۰ میلی متری و موشک های کاتیوشا داعش در  «الشلالات»
به نقل از وزارت دفاع عراق، مدیریت اطلاعات نظامی در هماهنگی با اطلاعات یگان شانزدهم ارتش عراق، از کشف یک پایگاه نظامی تروریست‎های داعش در منطقه «الشلالات» خبر داد.

کشف مکان اختفای «ابوبکر البغدادی» در البعاج موصل/ ضبط خمپاره انداز و کاتیوشای داعش+تصاویر
نیروهای یگان شانزدهم در این پایگاه تعدادی خمپاره انداز ۱۲۰ میلی متری و موشک کاتیوشا را که علیه بخش های امنیتی عراق مورد استفاده قرار می‎گرفته، ضبط کردند.
به علاوه تعدادی لباس نظامی و CD مربوط به گروه‎های تروریستی داعش نیز در نزدیکی دانشکده پلیس منطقه الشلالات کشف شد.
منبع : باشگاه خبرنگاران
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=6310

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.