اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

چهار عامل انتحاری وابسته به گروه داعش خود را در شهر کرکوک منفجر کردند

  • کد خبر : 5778
  • 04 آبان 1395 - 9:24
چهار عامل انتحاری وابسته به گروه داعش خود را در شهر کرکوک منفجر کردند

به گزارش اخبار جهادی به نقل از خبرگزاری آناتولی از کرکوک؛ منابع امنیتی عراق اعلام کردند چهار عامل انتحاری وابسته به گروه تروریستی داعش روز دوشنبه خود را به طور همزمان در چهار نقطه مختلف شهر کرکوک منفجر کردند. منابع امنیتی با اعلام این خبر افزودند این چهار عامل انتحاری از چند روز پیش که […]

به گزارش اخبار جهادی به نقل از خبرگزاری آناتولی از کرکوک؛ منابع امنیتی عراق اعلام کردند چهار عامل انتحاری وابسته به گروه تروریستی داعش روز دوشنبه خود را به طور همزمان در چهار نقطه مختلف شهر کرکوک منفجر کردند.

منابع امنیتی با اعلام این خبر افزودند این چهار عامل انتحاری از چند روز پیش که تروریست های داعش به شهر کرکوک حمله کردند، در این شهر مخفی شده بودند. دو تن از عاملان انتحاری خود را نزدیک پل چهارم در منطقه طریق بغداد در مرکز کرکوک منفجر و دو تن دیگر نیز خود را درمناطق الخضراء و الصیاده منفجر کردند. درباره جزئیات این حملات و تعداد کشته و زخمی های آن تاکنون خبری ارایه نشده است.
در همین حال آژانس امنیت اقلیم کردستان شمال عراق روز دوشنبه از بازداشت پنج تن از عناصر تروریستی داعش در شهر کرکوک خبر داد. افراد بازداشت شده از جمله  تروریست هایی هستند که در  عملیات تروریستی جمعه گذشته به کرکوک نقش داشتند.
در این بیانیه آمده است نیروهای امنیتی دیروز همچنین در ادامه عملیات تعقیب تروریست ها در شهر کرکوک یکی از آنها را که در این شهر مخفی شده بود، به هلاکت رساندند.در حمله گسترده جمعه گذشته تروریست های داعش به کرکوک دهها نفر کشته و یا زخمی شدند.
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=5778

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.