اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

پیشروی نیروهای سوری در جنوب غرب تدمر/ هلاکت بیش از ۵۰ داعشی در حومه شرقی حلب

  • کد خبر : 6393
  • 05 دی 1395 - 11:25
پیشروی نیروهای سوری در جنوب غرب تدمر/ هلاکت بیش از ۵۰ داعشی در حومه شرقی حلب

ارتش سوریه با هدف قرار دادن محورهای امدادی داعش در حومه شرقی حلب، بیش از ۵۰ تروریست را به هلاکت رساند.  به گزارش اخبار جهادی به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ارتش و نیروهای مسلح سوریه در عملیاتی ویژه، محورهای امدادی و تحرکاتی تروریست‌های داعش را در حومه شرقی حلب هدف قرار دادند و بیش […]

ارتش سوریه با هدف قرار دادن محورهای امدادی داعش در حومه شرقی حلب، بیش از ۵۰ تروریست را به هلاکت رساند.
 به گزارش اخبار جهادی به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ارتش و نیروهای مسلح سوریه در عملیاتی ویژه، محورهای امدادی و تحرکاتی تروریست‌های داعش را در حومه شرقی حلب هدف قرار دادند و بیش از ۵۰ تروریست را به هلاکت رساندند.

نیروهای سوریه در این عملیات با استفاده از سلاح‌های مختلف، تروریست‌ها و تسلیحات آنها را در روستاهای ” ابو جبار و بیجان” در اطراف دانشکده هوایی در ۴۰ کیلومتری شرق حلب هدف قرار دادند.
در این عملیات یک خودروی بمب‌گذاری شده، چند خودروی مسلح و شماری سلاح متعلق به تروریست ها منهدم شد.
در حومه شرقی حمص نیز ارتش سوریه با حملات متمرکز به مقر تروریست های داعش در بلندی های “سود” و روستای شریفه در جنوب غرب تدمر، شماری از تروریست ها را به هلاکت رساند و به پیشروی خود در این منطقه ادامه داد.
نیروهای ارتش سوریه که در منطقه فرودگاه تی فور هستند، در این عملیات یک خودروی زرهی متعلق به تروریست ها را نیز منهدم ساختند.
در دیرالزور و حومه آن نیز ارتش و نیروهای مسلح سوریه به شدت با تروریست های داعش درگیر شده و مانع هجوم آنها به مراکز نظامی این شهر شدند.
در این عملیات نیز ارتش سوریه سرکرده این تروریست ها ملقب به “ابو عائشه” را به همراه ده ها نفر از همراهانش به هلاکت رساند.
ارتش سوریه همچنین با هدف قرار دادن یک گروه از تروریست‌های جیش الفتح در حومه شمالی حما، تمامی ۹ تروریست این گروه را به هلاکت رساند و تسلیحات آنها را منهدم ساخت.
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=6393

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.