اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

شماری از سرکرده های داعش در غرب الانبار عراق به هلاکت رسیدند

  • کد خبر : 1848
  • 15 فروردین 1395 - 20:27
شماری از سرکرده های داعش در غرب الانبار عراق به هلاکت رسیدند

جنگنده های عراقی، مواضع گروهک تروریستی داعش را در غرب استان الانبار عراق هدف قرار دادند که بر اثر آن ۲۹ تروریست داعشی از جمله ۶ سرکرده داعش به هلاکت رسیدند. به گزارش اخبار جهادی به نقل از پایگاه خبری السومریه نیوز عراق، فرماندهی عملیات الانبار اعلام کرد که جنگنده های عراقی ابتدا مواضع گروهک […]

جنگنده های عراقی، مواضع گروهک تروریستی داعش را در غرب استان الانبار عراق هدف قرار دادند که بر اثر آن ۲۹ تروریست داعشی از جمله ۶ سرکرده داعش به هلاکت رسیدند.

به گزارش اخبار جهادی به نقل از پایگاه خبری السومریه نیوز عراق، فرماندهی عملیات الانبار اعلام کرد که جنگنده های عراقی ابتدا مواضع گروهک تروریستی داعش در منطقه قائم را هدف قرار دادند که در این حمله ۱۶ تروریست به هلاکت رسیدند.

این گزارش به نقل از برخی منابع محلی تاکید کرده است که جسد برخی از تروریست ها از جمله «ابو سلیمان الشیشانی» مسئول لشکر خراسان داعش، «جمال طرکی عیساوی»، «ابو ایوب مصری»، «ضیا زوبع»، «ابو احمد جنوبی» و «عبد الباسط جمیلی» از نزدیکان ابوبکر بغدادی سرکرده داعش در میان کشته شدگان به چشم می خورد.

همچنین در این حمله «ابو انس سامرایی» وزیر جنگ داعش نیز زخمی شده است.

جنگنده های عراقی همچنین مواضع گروهک تروریستی داعش در شهرستان
«روات» استان الانبار را هدف قرار دادند که منجر به هلاکت ۱۳ تروریست داعشی و زخمی شدن ۱۲ نفر دیگر شد.
تروریست های داعش تابستان سال ۹۳ بخش هایی از شمال و غرب عراق را اشغال کردند.

جنگ در عراق علیه گروه تروریستی داعش همچنان ادامه دارد و نیروهای عراقی تا کنون شهر رمادی در استان الانبار و مناطقی در شمال عراق را از عناصر گروهک تروریست داعش پاکسازی کرده اند.
میزان
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=1848

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.