اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

جلاد جدید داعش: می‌خواهم هیتلر دوم شوم + عکس

  • کد خبر : 1690
  • 11 فروردین 1395 - 10:24
جلاد جدید داعش: می‌خواهم هیتلر دوم شوم + عکس

سیذارتا دهار در ویدئویی ادعا کرد می‌خواهد مانند هیتلر، یهودیان را نابود کند. به گزارش اخبار جهادی به نقل از باشگاه خبرنگاران، «سیذارتا دهار،» جلاد جدید داعش، دقایقی پیش از عزیمت به سوریه برای پیوستن به این گروه تروریستی با انتشار ویدئویی در یوتیوب، انزجار خود را نسبت به «ماهیت شیطانی صهیونیسم» بیان کرد. او […]

سیذارتا دهار در ویدئویی ادعا کرد می‌خواهد مانند هیتلر، یهودیان را نابود کند.

به گزارش اخبار جهادی به نقل از باشگاه خبرنگاران، «سیذارتا دهار،» جلاد جدید داعش، دقایقی پیش از عزیمت به سوریه برای پیوستن به این گروه تروریستی با انتشار ویدئویی در یوتیوب، انزجار خود را نسبت به «ماهیت شیطانی صهیونیسم» بیان کرد. او در ویدئوی مذکور گفت: دیگران مانند آدولف هیتلر نسبت به اصول فکری شیطانی آنها آگاه بودند و به همین دلیل اقداماتی برای نابود کردنشان انجام دادند.

دهار که بسیاری او را جانشین «محمد اموازی،» جلاد سابق داعش، میدانند ۳۴ ساله است و پیش از سفر به سوریه، ۶ بار به دلیل ارتکاب جرایم مرتبط با تروریسم بوسیله پلیس انگلیس بازداشت شده بود. گفته می‌شود او از طریق کلاه‌برداری و ‌استفاده از اوراق دولتی توانست مخارج سفرش به سوریه را تأمین کند.

از زمان شکل‌گیری گروه تروریستی داعش در سال ۲۰۱۱، بیش از ۷۰۰ انگلیسی به آن پیوسته‌اند که حدود نیمی از این افراد، به کشور خود بازگشته‌اند.

«نیکی مرگان،» وزیر آموزش انگلیس، کمپینی ضد تروریسم را در مدارس این کشور با هدف جلوگیری از تمایل نوجوانان و جوانان به افراطگرایی تشکیل داده است. محل استقرار این کمپین مدرسه‌ای است که ژوئیه سال گذشته میلادی ( ۳۱ روز منتهی به ۱۲ تیر) سه دانش‌آموز آن برای پیوستن به داعش عازم سوریه شدند.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=1690

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.