اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

چرا آمریکا آزمایشگاه شیمیایی داعش را درموصل بمباران نمی کند؟+ تصاویر

  • کد خبر : 1823
  • 14 فروردین 1395 - 14:49
چرا آمریکا آزمایشگاه شیمیایی داعش را درموصل بمباران نمی کند؟+ تصاویر

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از راشا تودی، گروه تروریستی داعش از یک آزمایشگاه فوق پیشرفته در موصل برای ساخت بمب و سلاح های شیمیایی و آموزش ساخت مواد منفجره به نیروهای جدید خود استفاده می کند. این گروه تروریستی از سال ۲۰۱۴ — زمانی که موصل را به تصرف خود درآورد […]

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از راشا تودی، گروه تروریستی داعش از یک آزمایشگاه فوق پیشرفته در موصل برای ساخت بمب و سلاح های شیمیایی و آموزش ساخت مواد منفجره به نیروهای جدید خود استفاده می کند. این گروه تروریستی از سال ۲۰۱۴ — زمانی که موصل را به تصرف خود درآورد — در این آزمایشگاه مشغول به فعالیت است. عناصر داعش همچنین با اشغال این آزمایشگاه به ۴۰ کیلوگرم ترکیبات اورانیوم دسترسی پیدا کردند. اما جالب است که این آزمایشگاه تاکنون هدف حملات هوایی آمریکا قرار نگرفته است.

ژنرال “حاتم مقصوصی،” افسر ارشد مواد منفجره عراق اعلام کرد: دانشگاه موصل بهترین مرکز تحقیقاتی گروه تروریستی داعش در جهان است. کارآموزان به رقه سوریه و پس از آن به دانشگاه موصل می روند تا از امکانات موجود در این دانشگاه استفاده کنند.
زمانی که این آزمایشگاه در سال ۲۰۱۴ بدست عناصر گروه تروریستی داعش افتاد، مقامات عراق به سازمان ملل اطلاع دادند حدود ۴۰ کیلوگرم ترکیبات اورانیوم موجود در این مرکز اکنون بدست عناصر داعش افتاده است. اورانیومی که می تواند در تولید سلاح های کشتار جمعی استفاده شود.
این درحالیست که آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد این اورانیوم دارای درجه پایین است و هیچ خطر امنیتی برای مردم به دنبال ندارد.
مقصوصی در ادامه افزود: عناصر داعش با استفاده از امکانات این آزمایشگاه حملات مخربی در عراق انجام داده اند. افراد آموزش دیده نیز پس از بازگشت به کشور خود می توانند حملات مرگباری انجام دهند.
موصل تابستان ۲ سال پیش بدست عناصر گروه تروریستی داعش افتاد. تا ماه مارس سال ۲۰۱۵ (اسفند ۹۳) دهها دانشمند و مهندس داعشی پایگاه های خود را در این شهر دایر کردند. گفته می شود این پایگاه ها به منظور مطالعه مواد منفجره، سلاح و تولید بمب های انتحاری احداث شده است.
۴۳۲۷۵۵۶_۷۶۴

ابوبکر بغدادی سرکرده داعش

ابوبکر بغدادی سرکرده داعش

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=1823

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.