اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آخرین تحولات عراق؛ از پیشروی به سمت صلاح‌الدین تا به هلاکت رسیدن مسئول امنیتی داعش در هیت

  • کد خبر : 3247
  • 29 خرداد 1395 - 15:49
آخرین تحولات عراق؛ از پیشروی به سمت صلاح‌الدین تا به هلاکت رسیدن مسئول امنیتی داعش در هیت

عملیات آزادسازی مناطق مختلف عراق از سیطره گروه تروریستی داعش، با قدرت ادامه دارد. ‎ به گزارش اخبار جهادی به نقل از “العالم”؛ “خالد العبیدی” -وزیر دفاع عراق- از آغاز عملیات آزادسازی ناحیه “قیاره” در جنوب موصل خبر داد. “العهد” اعلام کرد: گروه تروریستی داعش سه نفر از اهالی قیاره که قصد فرار به سمت روستای […]

عملیات آزادسازی مناطق مختلف عراق از سیطره گروه تروریستی داعش، با قدرت ادامه دارد. ‎

به گزارش اخبار جهادی به نقل از “العالم”؛ “خالد العبیدی” -وزیر دفاع عراق- از آغاز عملیات آزادسازی ناحیه “قیاره” در جنوب موصل خبر داد.

“العهد” اعلام کرد: گروه تروریستی داعش سه نفر از اهالی قیاره که قصد فرار به سمت روستای آزاد شده “النصر” در جنوب موصل داشتند را با شلیک گلوله کشت.
تلویزیون عراق نیز گزارش داد نیروهای مسلح این کشور به سمت شمال استان “صلاح الدین” و جنوب موصل، در حال پیشروی هستند.
نیروهای عراقی، روستای “کریم الخلف” در شمال استان صلاح الدین را آزاد و پرچم این کشور را در آن به اهتزاز درآوردند.
همچنین، نیروهای امنیتی عراق، روستای “مسحک” را آزاد و خود را به دو راهی شهرستان “شُرقاط” رساندند.
به گزارش “العهد”، نیروهای عراقی، “احمد مجید”، مسئول امنیتی گروه تروریستی داعش و هفت نفر از معاونان او را هنگام تلاش برای عبور از رود فرات در غرب شهرستان “هیت” واقع در استان انبار به هلاکت رساندند.
پلیس عراق گزارش داد به دنبال انفجار کامیونی بمبگذاری شده در خیابان اصلی شهرستان “طوز خورماتو” واقع در شرق استان صلاح الدین، چهار نفر از کشته و ۱۹ نفر زخمی شدند.
پلیس استان صلاح الدین اعلام کرد فردی انتحاری که درحال راندن کامیونی بمبگذاری شده بود، خود را در خیابان مشرف به مقر حزب اتحاد ملی کردستان منفجر کرد که به دنبال آن، ۴ نفر کشته و ۱۹ نفر زخمی شدند. همچنین، تعدادی از ساختمان های نزدیک به محل انفجار نیز آسیب دید.
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=3247

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.