اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

داروی سحرآمیز داعش؛ روان‌گردانی که مرگ را آسان می‌کند + تصاویر

  • کد خبر : 1350
  • 20 اسفند 1394 - 11:50
داروی سحرآمیز داعش؛ روان‌گردانی که مرگ را آسان می‌کند + تصاویر

[box type=”shadow” align=”aligncenter” ]کپتاگون به تکفیری‌های داعش کمک می‌کند تا چند روز بیدار بمانند و با احساس بی‌خیالی به کشتار ادامه دهند.[/box]   به گزارش اخبار جهادی به نقل از خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز ۱۸ اسفندماه بود که یکی از مراکز بهداری داعش در شارع وطبان در غرب سامرا توسط نیروهای […]

[box type=”shadow” align=”aligncenter” ]کپتاگون به تکفیری‌های داعش کمک می‌کند تا چند روز بیدار بمانند و با احساس بی‌خیالی به کشتار ادامه دهند.[/box]

 

به گزارش اخبار جهادی به نقل از خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز ۱۸ اسفندماه بود که یکی از مراکز بهداری داعش در شارع وطبان در غرب سامرا توسط نیروهای مقاومت کشف گردید. مسئله‌ای که حائز اهمیت است وجود و کشف مقدار زیادی قرص‌های روان‌گردان در این مرکز است که نشان می‌دهد این گروه تروریستی چگونه مزدوران خود را برای عملیات های انتحاری آماده و اعزام می‌کند.

این برای چندمین بار است که در کشف یک مرکز و مقر تروریست‌ها این گونه مواد و قرص ها را مشاهده می‌شود و شاید بتوان گفت مشاهده این گونه کشفیات جواب سوال اذهان عمومی در خصوص چگونگی انجام و رضایت تروریست‌ها در عملیات‌های انتحاری است.

آیا شاهزاده سعودی مواد مخدر را برای

 

چندی پیش یوری فدوتوف مدیر اجرایی دفتر مبارزه با مواد مخدر و جرایم در سازمان ملل متحد اعلام کرد: داعش امکان تولید ماده روانگردان کپتاگون را به دست آورده و برای مصرف نیروهای خود و فروش آن در خارج مناطق تحت تصرفش اقدام به تولید آن کرده است. ماده مخدر کاپتاگون، قرص بسیار قوی آمفتامین برپایۀ محرک مصنوعی فنتالین است که به سرعت در مصرف‌کنندگان حالت سرخوشی شدید به وجود می‌آورد و به این ترتیب به شبه‌نظامیان تکفیری کمک می‌کند تا چند روز بیدار بمانند و با احساس بی‌خیالی و بی‌پروایی به کشتار ادامه دهند.

۴۲۴۸۹۲۴_۶۱۳

ماده روانگردان کیتاگون که توسط گروهک تروریستی داعش تولید می شود ماده ای خطرناک و اعتیاد آور است که با مصرف آن حس خشونت و وحشی‌گری در فرد به وجود می‌آید. این قرص‌ها موجب از بین رفتن عصب مرکزی سروتونین (انتقال‌دهنده‌های عصبی) در مغز می‌شود و دارای عوارضی چون عقب‌افتادگی ذهنی دائمی است. کپتاگون به عنوان یک محرک، خواص ویژه‌ای دارد و نوعی احساس سرخوشی در مصرف کننده ایجاد می‌کند و باعث می‌شود که فرد احساس کند که انرژی زیادی دارد. این تاثیرات باعث می‌شود که این قرص‌ها از محبوبیت زیادی در بین پیکارجویان برخوردار باشد. 

۴۲۴۸۹۲۲_۸۸۶

گروه تروریستی داعش برای پیشبرد مقاصد خود نیاز به این دارد که روز به روز حس خشونت را در سربازان خود تقویت کند و مصرف چنین قرص‌هایی نیز در همین راستا تولید شده است تا هیچ گونه احساس ترسی در نیروهای خود وجود نیاید. 

مسئله مهمی که در تولید این قرص‌های روانگردان خطرناک تلقی می‌شود، اقدام داعش برای فروش این قرص‌های روانگردان مخدر به بازارهای جهانی است که اگر این امر اتفاق بیفتد مشکلات بسیار خطرناکی را برای کشور های مختلف خصوصاً کشورهای منطقه به وجود می‌آورد، بنابراین نیروهای امنیتی کشورها باید با تدابیر امنیتی و کنترل مرز ها مانع از قاچاق این روانگردان به خاک کشور خود شوند. 

 داعش این قرص‌‌ها را برای قربانیان خود استفاده می‌کند تا هنگام ذبح و اعدام، احساس ترس و درد نداشته باشند.

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2015-05-25 09:20:06Z | http://piczard.com | http://codecarvings.comjlÿ ¡ZZQ

عربستان در تولید کپتاگون به داعش کمک می‌کند

چند صباحی پیش بود که شاهزاده عبدالمحسن بن ولید بن عبدالعزیز عربستان همراه با چهار مرد دیگر در فرودگاه بین المللی رفیق حریری لبنان بازداشت شدند. دلیل بازداشت هم حمل بزرگترین مقدار مواد مخدری بود که در این فرودگاه به ثبت رسیده است. به گزارش خبرگزاری‌ها، عبدالمحسن بن عبدالعزیز در هواپیمای شخصی خود حدود ۲ تن قرص کپتاگون و مقداری کوکائین حمل می‌کرد. قرص کپتاگون با اینکه در گذشته برای درمان ناهنجاری‌های رفتاری به کار می‌رفته، اما از سال‌ها پیش به عنوان مواد روانگردان ممنوع شده است.
داعش میان سربازان خود قرص روان گردان توزیع می کند، اما حشیش تنها اختصاص به افراد انتحاری دارد. مصرف قرص های روان گردان به دلیل ترس تروریست ها از نیروهای امنیتی میان آنان توزیع شد.
۴۲۴۸۹۲۳_۳۸۳

همگان می‌دانند که در عربستان سعودی قاچاق مواد مخدر اشد مجازات را دارد، با توجه به این نکته چطور می شود رویداد اخیر را تفسیر کرد.

امروز در جامعه عربستان، ‌شاهزاده‌های سعودی که تقریبا ۱۵ هزار نفر هستند یک جامعه موازی برای خود تشکیل دادند که در این حباب اجتماعی ـ سیاسی از یک سری امتیازات فراقانونی و سیاسی بهره‌مند هستند. در کشوری که قاچاق مواد مخدر به قیمت جان انسان‌ها تمام می‌شود چگونه می‌شود این مقدار از مواد مخدر را به راحتی حمل کرد. مثلا در ماه ژوئن و آگوست دو شهروند پاکستانی به خاطر حمل و فروش مواد مخدر گردن زده شدند.
خرید و فروش عمده مواد مخدر در عربستان سعودی محدود به این شاهزاده خاص، عبدالمحسن بن ولید بن عبدالعزیز نیست،‌ در ۱۹۹۹ یک پرونده قانونی بسیار بزرگی بود که در اروپا سروصدای زیادی به راه انداخت. شاهزاده نایف بن سلطان سعی داشت ۲ تن کوکائین از ونزوئلا به فرانسه قاچاق کند که توسط مسئولین فرانسوی این مقدار زیاد کوکائین کشف می‌شود، اما نایف موفق شد به عربستان بازگردد. این معاملات کلان مواد مخدر توسط شاهزاده‌های سعودی محدود به این یک مورد نمی‌شود و این‌ موضوع یک گذشته و سابقه تاریخی دارد.
عبدالمحسن بن ولید بن عبدالعزیز آل سعود شاهزادۀ قاچاقچیِ سعودی

عبدالمحسن بن ولید بن عبدالعزیز آل سعود شاهزادۀ قاچاقچیِ سعودی

 

بزرگ‌ترین مصرف‌کننده این قرص‌ها که اکنون گروه تروریستی داعش از آن‌ها استفاده می‌کند، طی سال‌های متمادی عربستان سعودی بوده است. در سال ۲۰۱۰، یک سوم مصرف جهانی این قرص که معادل ۷ تن است، در عربستان سعودی استفاده شده است.

قرص‌های کپتاگون یکی از آتش افروزترین عوامل جنگ عراق و سوریه هستند. متاسفانه نه رسانه‌ها نه ارگان‌های بین‌المللی و نه دولتمردان،‌به اندازه کافی در مورد اهمیت این نوع مواد مخدر در جنگ‌های عراق و سوریه صحبت نکرده‌اند. تا سال ۲۰۱۱ لبنان بزرگترین صادر کننده و سازنده قرص‌های کپتاگون بود، ‌اما به محض اینکه جنگ داخلی سوریه شروع شد، تروریست‌ها این کشور را به بزرگترین کانون ساخت و ساز و صادرات قرص‌های کپتاگون تبدیل کردند و این روانگردان از مرزهای متفاوت مثل اردن، ترکیه یا لبنان به کشورهای مجاور صادر می‌شود، خصوصا کشورهای عرب حوزه خلیج فارس٫ سالانه میلیون‌ها دلار از محل درآمد خرید و فروش این قرص‌ها صرف خرید سلاح و آتش افروزی در جنگ می‌شود. برخی از گزارش‌ها نشان می‌دهد تقریبا همه عواملی که امروز در جنگ داخلی سوریه سهیم هستند به شکلی از خرید و فروش قرص‌های کپتاگون بهره مند شده‌اند و درصد بسیار زیادی از تروریست‌هایی که امروز در جنگ عراق و سوریه فعال هستند، به این نوع قرص‌ها اعتیاد دارند و اعتیاد آنها به کپتاگون یکی از عوامل وابستگی آنها به گروه‌های تروریستی است.
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=1350

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.