اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

تروریست بزرگ در سوریه ترور شد

  • کد خبر : 2439
  • 05 اردیبهشت 1395 - 7:19
تروریست بزرگ در سوریه ترور شد

سرکرده نظامی گروه تروریستی احرار الشام در عملیاتی انتحاری در استان ادلب واقع در شمال غرب سوریه به همراه سه عضو دیگر همراه وی به هلاکت رسید. به گزارش اخبار جهادی به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع مصر، دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد: «ماجد حسین الصادق» سرکرده ستاد مشترک گروه تروریستی احرار […]

سرکرده نظامی گروه تروریستی احرار الشام در عملیاتی انتحاری در استان ادلب واقع در شمال غرب سوریه به همراه سه عضو دیگر همراه وی به هلاکت رسید.

به گزارش اخبار جهادی به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع مصر، دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد: «ماجد حسین الصادق» سرکرده ستاد مشترک گروه تروریستی احرار الشام در حمله ای انتحاری به مقر این گروه در شهرک «بنش» واقع در ریف ادلب به هلاکت رسید.
ماجد حسین الصدیق معروف به ابوحسین پیش از آنکه به سرکردگی ستاد احرار الشام در سوریه منصوب شود دارای چندین سمت در این گروه تروریستی بود.
دیده بان حقوق بشر سوریه افزود، فردی ناشناس که سوار بر موتور سیکلت بود عصر شنبه به سوی مقر گروه احرار الشام آمد و وارد جمعی از جنگجویان این گروه شد، سپس کمربند انفجاری خود را در میان آنها منفجر کرد که در این اقدام سرکرده احرار الشام به همراه سه نفر دیگر از اعضای آن کشته شدند.
از سایر تلفات و زخمی های احتمالی این اقدام انتحاری اطلاعاتی در دست نیست.
گروه های تروریستی در سوریه اختلافات شدیدی با هم دارند و بارها از درگیری های خونبار این گروه ها با یکدیگر گزارش هایی منتشر شده است.
یک گروه از مخالفان سوری روز شنبه اعلام کرد که در صورت برکناری بشار اسد در سوریه اوضاع وخیم تر و این کشور وارد درگیری های شدیدی میان مخالفان بر سر دستیابی به قدرت خواهد شد، امری که کشور را به تجزیه خواهد کشاند.
«الیان مسعد» رئیس مجموعه معارضان داخل سوریه (حمیمیم) روز شنبه هشدار داد اصرار مخالفان موسوم به گروه «ریاض» (تحت حمایت عربستان سعودی) برای براندازی بشار اسد به تجزیه سوریه بین گروه های درگیر نزاع منجر خواهد شد.
مسعد در گفت وگو با رسانه های روسیه افزود: با دی میستورا (فرستاده سازمان ملل برای حل و فصل مساله سوریه) درباره موضوع بشار اسد بحث کردیم و در صورت خروج اسد از قدرت سوریه میان طرف های مختلف درگیر جنگ تقسیم خواهد شد.
وی افزود: گروه ریاض به علت اصرار بر لزوم کناره گیری اسد از قدرت در حال تخریب روند مذاکرات مخالفان با نظام سوریه است.
مسعد تصریح کرد: اگر اسد در انتخابات رای بیاورد باید او را به رسمیت شناخت.
گروه کشورهای غربی – عربی ضد سوری به ویژه آمریکا و عربستان پنج سال پیش در راستای اجرای عملیات سرنگونی حکومت سوریه مشابه ساقط کردن حکومت معمر قذافی در لیبی، هزاران تروریست تندرو را مسلح و آنان را در قالب سازماندهی و تقویت گروه های تروریستی تکفیری به ویژه داعش، جبهه النصره و احرار الشام به سوریه اعزام کردند که افزون بر ویرانی، ده ها هزار نفر از مردم این کشور از جمله زنان و کودکان را به قتل رسانده و بسیاری از سوری ها را آواره کرده اند.

ایرنا

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=2439

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.