اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

کشته شدن ۹۰ تروریست در درگیری با ارتش سوریه در غرب حلب

  • کد خبر : 2350
  • 28 فروردین 1395 - 19:26

عناصر تروریستی حاضر در مزارع «الملاح» واقع در غرب شهر حلب با نیروهای ارتش سوریه درگیر شدند. نیروهای مقاومت در این درگیری‌ها ۹۰ تروریست را از پای درآوردند. به گزارش اخبار جهادی  به نقل از فارس، ارتش سوریه از هفته گذشته عملیاتی را در غرب شهر حلب برای پاکسازی اردوگاه «حندرات» آغاز کرد و موفق […]

عناصر تروریستی حاضر در مزارع «الملاح» واقع در غرب شهر حلب با نیروهای ارتش سوریه درگیر شدند. نیروهای مقاومت در این درگیری‌ها ۹۰ تروریست را از پای درآوردند.

به گزارش اخبار جهادی  به نقل از فارس، ارتش سوریه از هفته گذشته عملیاتی را در غرب شهر حلب برای پاکسازی اردوگاه «حندرات» آغاز کرد و موفق شد مزارع «الملاح» را در جنوب غرب این اردوگاه آزاد کند.|
یروهای سوری در تلاش بودند با باز پس‌گیری اردوگاه حندرات ارتباط عناصر تروریستی از مرکز به شرق شهر حلب را قطع کنند. اما عناصر تروریستی از پنج شنبه گذشته در جنوب مزارع ملاح و در محوطه شهرک «حریتان» حملات موشکی و خمپاره‌ای شدیدی را علیه مواضع نیروهای سوری و مقاومت فلسطینی در این مزارع آغاز کردند.

۱۳۹۵۰۱۲۸۰۰۰۵۹۸_PhotoL

بنا بر این گزارش، پس از حملات موشکی، صدها تن از عناصر تروریستی حملات زمینی خود را علیه نیروهای سوری و مقاومت فلسطین آغاز کردند و درگیری‌ها تا نیمه شب گذشته ادامه داشت.
در درگیری‌های شب گذشته بیش از ۹۰ نفر از تروریست‌ها از جمله چند سرکرده تروریستی کشته و در مقابل ۶ تن از نیروهای سوری کشته و تعدادی زخمی شدند.
سرانجام نیروهای سوری و فلسطینی مجبور به عقب نشینی به سمت مناطق شمالی مزارع شدند.
این در حالی است که در جبهه اردوگاه حندرات نیز عناصر تروریستی در مرکز و جنوب این اردوگاه با حملات شدید خود مانع پیشروی نیروهای سوری شدند.
در روزهای گذشته و همزمان با شروع عملیات پاکسازی اردوگاه حندرات صدها تن از عناصر تروریستی جبهه النصره و همچنین چند گروه از نیروهای ویژه ارتش ترکیه برای جلوگیری از پیشروی، وارد خاک سوریه شده و در حومه منطقه الشیخ مقصود و این اردوگاه مستقر شده اند.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=2350

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.