اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

سرکرده «جیش‌الاسلام»: دشمن ما بشار اسد است/ با اسرائیل نمی‌جنگیم

  • کد خبر : 5306
  • 12 مهر 1395 - 17:03

سرکرده گروه تروریستی جیش الاسلام با رد هرگونه احتمال حمله به اراضی اشغالی، تاکید کرد که به هیچ وجه تمایل ندارد با رژیم صهیونیستی وارد نبرد شود. به گزارش اخبار جهادی ، در حالی که رسانه‌های اسرائیلی بسیار تلاش می‌کنند تا این رژیم را در خطر حمله داعش و دیگر گروه‌های تکفیری تروریستی در منطقه نشان […]

سرکرده گروه تروریستی جیش الاسلام با رد هرگونه احتمال حمله به اراضی اشغالی، تاکید کرد که به هیچ وجه تمایل ندارد با رژیم صهیونیستی وارد نبرد شود.

به گزارش اخبار جهادی ، در حالی که رسانه‌های اسرائیلی بسیار تلاش می‌کنند تا این رژیم را در خطر حمله داعش و دیگر گروه‌های تکفیری تروریستی در منطقه نشان دهند اما گروه تروریستی «جیش‌الاسلام» اعلام کرد که هیچ علاقه‌ای به جنگیدن با رژیم صهیونیستی و کشاندن درگیری‌های سوریه به اراضی اشغالی نداشته و تنها هدفش دولت قانونی و مشروع سوریه است.

«محمد علوش» سرکرده این گروه تروریستی که از سوی متحدان غربی‌اش «معارض میانه‌رو» خوانده می‌شود، در گفت‌وگو با «الی لیک» خبرنگار پایگاه «بلومبرگ» صراحتا اعلام کرد که تروریست‌های عضو گروهش به هیچ وجه خواستار نبرد با اسرائیل نیستند.

علوش با بیان اینکه تمایلی به جنگیدن با هیچ دولتی به غیر از دولت «بشار اسد» را ندارند، ادعا کرد: «اگر تمام کشته‌های درگیری اعراب و اسرائیل در طول تاریخ را در مقام مقایسه قرار دهیم، دولت سوریه بیشتر از آنها جنایت انجام داده است. هدف ما نابود کردن دولت سوریه است.»

بر این اساس، سرکرده جیش‌الاسلام مدعی شد: «ایران و حزب‌الله از مسئله فلسطینیان سوء استفاده کرده تا جنگ در منطقه را حمایت کرده و با جذب نیروهای بیشتر و ایجاد ارتش‌های متعدد، ما را نابود کنند.»

بلومبرگ در اقدامی تحریک‌آمیز و تفرقه افکنانه، این اظهارات علوش را حرف دل «دولت‌های عربی» منطقه عنوان کرده و نوشت: «اسرائیل نیز روابط دیپلماتیک خود با عربستان سعودی و دولت‌های خلیج فارس را در زمان ریاست جمهوری باراک اوباما افزایش داد زیرا متحدان سنتی آمریکا نگران بودند این کشور به سمت دشمن قدیمی آنها یعنی ایران برود.»

این پایگاه خبری رسما تایید کرد که رژیم صهیونیستی از معارضان و تروریست‌های سوریه حمایت کرده و افزود: «اسرائیل در میان معارضان سوریه چهره محبوبی بدست آورده است. اسرائیل یک بیمارستان صحرایی در مرزهایش (بلندی‌های جولان اشغالی) برای گروه‌های تروریستی از جمله داعش و جبهه النصره تاسیس کرده است.»

نویسنده این مطلب به نقل از مقامات صهیونیستی نوشت که آنها انتظار فایده‌ی اطلاعاتی از این بیمارستان ندارند و علوش نیز تاسیس بیمارستان را یک اقدام مهم بشردوستانه می‌داند!

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

فارس

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=5306

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.