اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

اشغال مجدد میدان گازی سوریه توسط داعش

  • کد خبر : 2671
  • 16 اردیبهشت 1395 - 22:53
اشغال مجدد میدان گازی سوریه توسط داعش

داعش با اعلام اینکه توانسته‌ بار دیگر میدان گازی «شاعر» در مرکز سوریه را اشغال کند از تصرف ۲۰ ایست ‌بازرسی ارتش سوریه خبر داد. به گزارش اخبار جهادی به نقل از فارس، گروه تروریستی داعش امروز پنجشنبه اعلام کرد که میدان گازی «شاعر» را در ریف شرقی «حمص» ‌اشغال کرده است. خبرگزاری «اعماق» وابسته […]

داعش با اعلام اینکه توانسته‌ بار دیگر میدان گازی «شاعر» در مرکز سوریه را اشغال کند از تصرف ۲۰ ایست ‌بازرسی ارتش سوریه خبر داد.

به گزارش اخبار جهادی به نقل از فارس، گروه تروریستی داعش امروز پنجشنبه اعلام کرد که میدان گازی «شاعر» را در ریف شرقی «حمص» ‌اشغال کرده است.

خبرگزاری «اعماق» وابسته به داعش چهارشنبه نیز اعلام کرده بود که این میدان از نظر نظامی ساقط شده است.

به گزارش این خبرگزاری، تروریست‌های داعش همچنین روز گذشته ۲۰ ایست بازرسی وابسته به ارتش سوریه را به اشغال خود درآورده بودند.

بنا بر این گزارش، میدان گازی شاعر در مرز استان «حماه» و حمص» قرار دارد و یکی از مهمترین میادین گازی سوریه به شمار می‌رود.

تروریست‌های داعش در سال ۲۰۱۴ نیز دو بار این میدان را تصرف کرده بودند اما هر دو بار ارتش سوریه این گروه تکفیری را عقب رانده بود.

نیروهای ارتش سوریه در مرداد دو سال گذشته موفق شده بودند کنترل کامل این میدان گازی را در دست گیرند.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=2671

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.