اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

داعش به دنبال ایجاد ولایت جدید است

  • کد خبر : 1279
  • 18 اسفند 1394 - 3:56

«حبیب الصید» نخست وزیر تونس هدف از حملات «بن قردان» را برپایی ولایت جدید داعش عنوان کرد. به گزارش اخبار جهادی به نقل از پایگاه النشره، «حبیب الصید» نخست وزیر تونس در کنفرانسی مطبوعاتی هدف از حملات «بن قردان» را برپایی ولایت جدید گروه داعش اعلام کرد. وی همچنین از موضع اهالی بن قردان در […]

«حبیب الصید» نخست وزیر تونس هدف از حملات «بن قردان» را برپایی ولایت جدید داعش عنوان کرد.

به گزارش اخبار جهادی به نقل از پایگاه النشره، «حبیب الصید» نخست وزیر تونس در کنفرانسی مطبوعاتی هدف از حملات «بن قردان» را برپایی ولایت جدید گروه داعش اعلام کرد. وی همچنین از موضع اهالی بن قردان در حمایت از نیروهای امنیتی و ارتش در مقابله با تروریسم تمجید کرد.

نخست وزیر تونس همچنین تصریح کرد که مقررات منع آمدوشد در بن قردان به منظور پیگرد تروریست ها ادامه خواهد داشت. در همین حال «الباجی قائد السبسی» رئیس جمهور تونس نیز اظهار داشت که حمله روز دوشنبه تروریست ها به یک پادگان نظامی و دو مرکز امنیتی در شهر بن قردان در مرزهای لیبی بی سابقه و سازمان یافته است.

السبسی در اظهاراتی که تلویزیون رسمی تونس منتشر نمود تصریح کرد که این یک حمله بی سابقه و هماهنگ شده بود و چه بسا عوامل آن سعی داشتند بر اوضاع این منطقه سیطره یافته و ولایت جدیدی اعلام نمایند.

وی همچنین گفت: نیروهای امنیتی و ارتش انتظار چنین عملیاتی را داشتند اما شاید فکر نمی کردند به این اهمیت باشد ولی انتظار آن را داشتند.

لازم به ذکر است که عناصر مسلحی که ظن آن می رود وابسته به گروه تروریستی داعش باشند روز دوشنبه منطقه بن قردان تونس را هدف حمله قرار دادند. بن قردان از توابع استان مدنین تونس است که در جنوب شرقی این کشور و نزدیکی مرز با لیبی که از هرج و مرج و بی ثباتی رنج می برد قرار دارد.

مهر

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=1279

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.