اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

جزئیات انهدام گروه‌های تروریستی در شمالغرب /برنامه اطلاعاتی عربستان و آمریکا برای ناامنی در ایران

  • کد خبر : 3860
  • 03 مرداد 1395 - 0:26
جزئیات انهدام گروه‌های تروریستی در شمالغرب /برنامه اطلاعاتی عربستان و آمریکا برای ناامنی در ایران

به گزارش اخبار جهادی جانشین قرار‌گاه حمزه سیدالشهداء (ع) جزئیات انهدام گروه‌های تروریستی در شمالغرب را تشریح کرد و گفت: دو گر‌وه به صورت کامل منهدم ‌و به سه گروه دیگر ضربات مهلکی وارد کردیم. سردار مجید ارجمندفر امشب در حاشیه یادواره شهید پرویز عطایی در جمع خبرنگاران در مورد جزئیات انهدام گروه‌های تروریستی در شمالغرب […]

به گزارش اخبار جهادی جانشین قرار‌گاه حمزه سیدالشهداء (ع) جزئیات انهدام گروه‌های تروریستی در شمالغرب را تشریح کرد و گفت: دو گر‌وه به صورت کامل منهدم ‌و به سه گروه دیگر ضربات مهلکی وارد کردیم.

سردار مجید ارجمندفر امشب در حاشیه یادواره شهید پرویز عطایی در جمع خبرنگاران در مورد جزئیات انهدام گروه‌های تروریستی در شمالغرب کشور اظهار داشت: شبکه اطلاعاتی عربستان و آمریکا برنامه‌ای را برای ایجاد ناامنی در ایران داشتند که از سال گذشته به صورت متمرکز فعالیت خود را آغاز کرده بودند.

وی افزود: این کشورها ارتباطاتی را با گروه‌های سنتی و پژاک داشتند، به طوری که شبکه اطلاعاتی عربستان با حاج‌ احمدی در آلمان جلسه‌ای را برگزار می‌کند و وعده تجهیز و تامین منابع مالی این گروه‌ها را می‌دهد و جلساتی نیز در اقلیم کردستان توسط کنسولگریهای خودشان در راستای ایجاد انسجام بین گروه‌های سنتی برگزار می‌کنند و با حدود ۳۶ سال فعالیت اینها موفق می‌شوند گروه‌های سنتی را دور هم جمع کنند.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) شمالغرب با اشاره به ماموریت‌ این گروه‌ها عنوان کرد: پشتیبانی تسلیحاتی و تجهیزاتی این گروه توسط کشورهای عربستان و آمریکا انجام می‌شد و ماموریت این گروه‌ها نیز ایجاد و توسعه ناامنی در ایران بود.

وی با بیان اینکه گروه‌های تروریستی در قالب ۵ تیم بودند، خاطرنشان کرد: در سال گذشته یک تیم از این ۵ تیم برای بررسی اوضاع دوری در منطقه زد و از کشور خارج شد و با اشراف بر این موضوع اقدامی انجام ندادیم و امسال اینها برای کار عملیاتی وارد کشور شده بودند و حتی از شبکه تلویزیوتی تیشک نیز نیرو برای ثبت و ضبط صحنه‌ها آورده بودند تا در تبیلغات خودشان استفاده کنند.

سردار ارجمندفر بیان کرد: با لطف و عنایت پروردگار و برکت خون شهداء ما دو تیم از این ۵ تیم را به صورت کامل در شمالغرب متلاشی کردیم که یک تیم در آذربایجان غربی و تیم دیگر نیز در استان کردستان بود.

وی با بیان اینکه از سه تیم دیگر به دو تیم در آذربایجان غربی و یک تیم نیز در کردستان ضربات مهلکی را وارد کردیم، گفت: این سه تیم با کشته‌ها و مجروحانی که دادند پا به فرار گذاشتند.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) شمالغرب با بیان اینکه ۲۳ کشته از این گروه‌های تروریستی گرفتیم، اظهار داشت: ما ضرباتی را به صورت هوشمندانه به پایگاه‌های نزدیک جدار مرز که این گروه‌ها در آنجا مستقر شده بودند، وارد کردیم.

وی تصریح کرد: در این عملیات‌های هوشمندانه ما آن گروهی که نیرو اعزام نکرده بود را رها و درست در نزدیکی آن، مقر فرماندهی گروهی که نیرو اعزام کرده بود را گلوله‌باران کردیم تا آنها به اشراف اطلاعاتی، توانمندی و اراده ما به صورت کامل پی‌ببرند.

سردار ارجمندفر با تاکید بر اراده قوی سربازان اسلام در منطقه شمالغرب ابراز کرد: اگر ما اراده کنیم در هر نقطه‌ای که این گروه‌های تروریستی حضور داشته باشند و بخواهند سبب ایجاد ناامنی در کشور شوند ‌در نطفه خفه خواهیم کرد و ضربات خود را در همان نقطه به آنها وارد می‌کنیم.

وی عنوان کرد: به لطف خداوند متعال در حال حاضر نیروهای ما با اقتدار تمام در مرزها مستقر هستند و حتی یک گروه تروریستی در داخل استقرار ندارد و ‌به صورت کامل بر این موضوع اشراف اطلاعاتی و نیروهای آماده به رزمی نیز در اختیار داریم.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

تسنیم

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=3860

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.