اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

اصابت ده‌‌ها موشک به مناطق‌شیعه‌نشین شمال سوریه/تکفیری‌ها انتقام شکست‌هایشان را از مردم می‌گیرند+تصاویر

  • کد خبر : 6120
  • 15 آذر 1395 - 14:02

گروه‌های تروریستی تکفیری برای سومین روز پیاپی شهرک‌های نبل و الزهراء در حومه شمالی حلب را با ده‌ها موشک گراد هدف قرار دادند که به شهادت شماری از غیرنظامیان بیگناه منجر شد. به گزارش اخبار جهادی ، گروه‌های تروریستی تکفیری که طی روزهای اخیر متحمل شکست‌های سنگین در برابر نیروهای ارتش سوریه شده‌اند، برای سومین […]

گروه‌های تروریستی تکفیری برای سومین روز پیاپی شهرک‌های نبل و الزهراء در حومه شمالی حلب را با ده‌ها موشک گراد هدف قرار دادند که به شهادت شماری از غیرنظامیان بیگناه منجر شد.

به گزارش اخبار جهادی ، گروه‌های تروریستی تکفیری که طی روزهای اخیر متحمل شکست‌های سنگین در برابر نیروهای ارتش سوریه شده‌اند، برای سومین بار شهرک‌های نبل و الزهراء در حومه شمالی حلب را هدف قرار  دادند.

تکفیری‌ها ده‌ها موشک گراد به این شهرک‌های شیعه‌نشین واقع در حومه شمالی حلب شلیک کردند که به شهادت شماری از غیرنظامیان بیگناه و زخمی شدن ده‌ها نفر منجر شد.

تروریست‌های تکفیری تلاش می‌کنند انتقام شکست‌های پیاپی خود در حلب را از مردم بیگناه شهرک‌ها و روستاهای اطراف به ویژه نبل و  الزهراء بگیرند، به ویژه با توجه به پیشروی سریع و برق‌آسای ارتش سوریه در محله‌های شرقی حلب که تا کنون مناطق زیادی از لوث آنها آزاد شده است.

تکفیری‌ها همچنین شهرک‌های کفریا و الفوعه را با ده‌ها موشک و خمپاره هدف قرار دادند،‌در حملات تکفیری‌ها به این شهرک‌های تحت محاصره خود در حومه ادلب، ده‌ها نفر از جمله زنان و کودکان زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم اعلام شده است.

این حملات سبب وحشت مردم به ویژه کودکان شده است که یک لحظه از حملات تروریست‌های تکفیری در امان نبوده‌اند.

گروه‌های تروریستی اخبار حملات وحشیانه خود به مردم بیگناه کفریا و الفوعه را در صفحات وابسته به خود در شبکه اینترنت منتشر کرده‌اند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=6120

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.