اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

۸ هزار موشک آماده شلیک در کشور وجود دارد/ هیچ متجاوزی را رها نخواهیم کرد/ گزینه نظامی در مقابل ایران حتی زیر میز هم قرار ندارد

  • کد خبر : 5834
  • 06 آبان 1395 - 19:40

مشاور عالی فرمانده سپاه با اشاره به پیشرفت‌های نظامی کشورمان در سال‌های اخیر گفت: امروز ۸ هزار موشک آماده شلیک در کشور وجود دارد بنابراین هر متجاوزی که قصد تعدی و تجاوز به ما را داشته باشد با جواب سخت و دندان‌شکنی مواجه خواهد شد. به گزارش اخبار جهادی سردار حسین دقیقی ظهر امروز در […]

مشاور عالی فرمانده سپاه با اشاره به پیشرفت‌های نظامی کشورمان در سال‌های اخیر گفت: امروز ۸ هزار موشک آماده شلیک در کشور وجود دارد بنابراین هر متجاوزی که قصد تعدی و تجاوز به ما را داشته باشد با جواب سخت و دندان‌شکنی مواجه خواهد شد.

به گزارش اخبار جهادی سردار حسین دقیقی ظهر امروز در یادواره ۱۱۰ شهید دهستان ترک شرقی ملایر در مسجد جامع روستای طجر علوی ضمن تجلیل از مقام ایثارگران و شهدا اظهار داشت: ملت ایران بعد از گذشت سه دهه از جنگ تحمیلی همواره قدردان شهدا بوده و ادامه‌دهنده راه آنها هستند.

وی برگزاری یادواره‌های شهدا را نوعی قدرشناسی از ایثار و مجاهدت آنها دانست و با بیان اینکه شهدا مشعل نورانی هدایت هستند، گفت: باید از نور معنوی شهدا در امور زندگی بهره ببریم.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران، شهدا را الگویی برای کشورهای منطقه دانست و گفت: کشور ما با راهبرد امام و خط رهبری امروز به عنوان الگویی برای سایر کشورهای منطقه تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: کشورهای منطقه با الگوگیری از انقلاب اسلامی دریافته‌اند که باید در برابر سران استکبار برخیزند و ندای مقاومت و آزادی را سر دهند.

سردار دقیقی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب امروز از هر نوع ابزار و فکری برای انحراف جوانان استفاده می‌کنند افزود: ادامه راه شهدا، راه نجات نسل جوان در برابر انحرافات و ابزارهای انحرافی دشمن است.

وی انتقال پیام شهدا را وظیفه مسؤولان فرهنگی کشور برای نسل امروز دانست و افزود: باید با تشکیل کانون فرهنگی در مساجد با همکاری روحانیت اصل پیام شهدا به نسل جوان منتقل شود.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به مشکلات دوران قبل از انقلاب و سلطه دشمن بر کشور ما گفت: بسیاری از مشکلات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور حل شده است.

وی با بیان اینکه در دوران انقلاب اسلامی، تجربیات گران‌بهایی برای مقابله با استکبار به دست آمده است، تصریح کرد: امروز تجربیات انقلاب در راستای ایستادگی در برابر دشمنان، در حال تکرار در دیگر نقاط دنیاست.

سردار دقیقی با بیان اینکه روند مقاومت در دنیای اسلام با توجه به این تجربیات، رشد سریع داشته است، گفت: تجربیات جنگ در کردستان امروز در سوریه تکرار می‌شود.

وی با بیان اینکه در آن زمان مارکسیست‌ها با علامت داس و چکش جلو آمدند و امروز با آرم «لا اله الا الله» جلو آمده و جنگ بین شیعه و سنی را راه انداخته‌اند، به جنایات داعش در کشورهای اسلامی پرداخت و گفت: اینها چگونه خود را جزو اسلام می‌دانند؟

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران یادآور شد: کجای دین اسلام اجازه جهاد نکاح و بریدن سر انسان‌های بیگناه را داده است؟

وی با بیان اینکه داعش ۲۷۰ انسان بی‌گناه را در یک روز سر می‌برد، این گروهک تروریستی را زاییده استکبار دانست و افزود: استکبار داعش را برای مقابله با جریان بیداری اسلامی خلق کرد تا انقلاب‌های اسلامی در موضع تدافعی قرار گیرند.

سردار دقیقی راهبرد اصلی امروز را تقویت جبهه مقاومت در برابر استکبار برشمرد و گفت: تقویت محور مقاومت در کشورهای منطقه باعث نابودی رژیم غاصب صهیونیستی خواهد شد.

وی با بیان اینکه اتحاد کشورهای اسلامی باعث می‌شود تا اسرائیل جایگاه خود را در منطقه از دست بدهد، به تهدیدات آمریکا برای جنگ با ایران پرداخت و گفت: آمریکا خوب می‌داند که هر خانه‌ای از کشور ایران پایگاهی ضد آمریکایی است.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران ادامه داد: به همین دلیل دشمن تلاش می‌کند از راه تحریم‌های اقتصادی، رواج فساد، فشار سیاسی، ترویج مواد مخدر و… کشور ما را مورد تجاوز و تهدید قرار دهد.

وی با اشاره به هزینه‌های دشمن در مقابله با نظام انقلاب تصریح کرد: آمریکا امروز فهمیده است که گزینه نظامی در مقابل ایران حتی زیر میز هم قرار ندارد و ملت ایران هیچ متجاوزی را رها نخواهد کرد.

سردار دقیقی با اشاره به پیشرفت‌های نظامی کشورمان در سال‌های اخیر بیان کرد: امروز ۸ هزار موشک آماده شلیک در کشور وجود دارد بنابراین هر متجاوزی که قصد تعدی و تجاوز به ما را داشته باشد با جواب سختی مواجه خواهد شد.

وی بر خدمت‎رسانی همه مسؤولان به ملت ایران تاکید کرد و افزود: ملت ایران سرمایه بزرگ کشور است.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

فارس

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=5834

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.