اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آیت‌الله اراکی: پیروزی ملت سوریه بسیار نزدیک است / مفتی سوریه: اگر ایران نبود سوریه و مقاومت نابود شده بود

  • کد خبر : 3916
  • 05 مرداد 1395 - 15:26

به گزارش اخبار جهادی  آیت‌الله «محسن اراکی»، دبیرکل مجمع جهانی تقریب که در رأس هیئتی برای دیدار با مقامات و علمای سوریه در این کشور به سر می‌برد عصر روز دوشنبه با شیخ «بدرالدین احمد حسون» مفتی اعظم سوریه دیدار و گفت‌وگو کرد. به گزارش اخبار جهادی دبیرکل مجمع جهانی تقریب در این دیدار با اشاره […]

به گزارش اخبار جهادی  آیت‌الله «محسن اراکی»، دبیرکل مجمع جهانی تقریب که در رأس هیئتی برای دیدار با مقامات و علمای سوریه در این کشور به سر می‌برد عصر روز دوشنبه با شیخ «بدرالدین احمد حسون» مفتی اعظم سوریه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش اخبار جهادی دبیرکل مجمع جهانی تقریب در این دیدار با اشاره به این‌که صبر و پیروزی دو یار قدیمی و دیرینه هستند، اظهار داشت: ملت سوریه با صبری که داشتند به زودی به پیروزی خواهند رسید؛ زیرا صبر، پیروزی و ظفر را به دنبال دارد.

وی تأکید کرد: امروز ملت، دولت، ارتش و علمای سوریه اسوه دیگران هستند؛ زیرا آن‌ها ارزش‌های الهی را دنبال و در برابر سختی‌ها صبر پیشه کردند.

آیت‌الله اراکی با بیان اینکه پیروزی ملت سوریه در نبرد با دشمنان بسیار نزدیک است، خاطرنشان کرد: علما نقش بسیار مهمی در این پیروزی ایفا می‌کنند.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب در پایان ضمن تشکر از دولت و ملت سوریه تأکید کرد: سوریه از تمام ابعاد مقاومت حمایت و پشتیبانی کرده است.

شیخ حسون نیز در این دیدار با بیان این‌که جمهوری اسلامی ایران از امت اسلامی حمایت می کند، اظهار داشت: امام خمینی (ره) و  مقام معظم رهبری در جایگاه پدری امت اسلامی قرار دارند و پیامبرگونه رهبری امت اسلامی را بر دوش کشیده‌اند.

مفتی سوریه با بیان این‌که اگر امروز جمهوری اسلامی ایران نبود سوریه و مقاومت اسلامی نابود شده بود، ابراز داشت: اگر مواضع صحیح جمهوری اسلامی نبود، همه چیز از بین رفته بود.

وی بیان داشت: اگر امروز خلفای اسلام زنده بودند بدون شک از سید حسن نصرالله و شجاعت و شهامتش ستایش می کردند.

گفتنی است، آیت الله اراکی، همچنین روز یکشنبه در سفر کوتاهی به بیروت با “سید حسن نصر الله”، دبیر کل حزب الله لبنان ملاقات و پیرامون تحولات منطقه و همگرایی و واگرایی امت اسلامی گفت و گو کرد.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

ابنا

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=3916

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.