اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

سخنگوی ارتش” جنگنده های ارتش عربی سوریه ۱۳۵۷ موضع گروه های تروریستی را هدف قرار می دهد وشماری زیاد از اعضای آن به سوی مرزهای ترکیه پا به فرار گذاشتند

  • کد خبر : 179
  • 19 آذر 1394 - 19:01
سخنگوی ارتش” جنگنده های ارتش عربی سوریه ۱۳۵۷ موضع گروه های تروریستی را هدف قرار می دهد وشماری زیاد از اعضای آن به سوی مرزهای ترکیه پا به فرار گذاشتند

سخنگوی ارتش سوریه تاکید کرد که یگان های ارتش عملیات نظامی خود برضد گروه های تروریستی ادامه می دهد وموفقیت های مهم در بیشتر جبهه ها محقق می سازد وبه تروریست ها خسارات سنگین را از لحاظ تجهیزات ونیروی انسانی وارد کرد. سخنگو  طی اطلاعیه ای گفت که جنگنده های نیروی هوایی ارتش عربی سوریه […]

0150

سخنگوی ارتش سوریه تاکید کرد که یگان های ارتش عملیات نظامی خود برضد گروه های تروریستی ادامه می دهد وموفقیت های مهم در بیشتر جبهه ها محقق می سازد وبه تروریست ها خسارات سنگین را از لحاظ تجهیزات ونیروی انسانی وارد کرد.

سخنگو  طی اطلاعیه ای گفت که جنگنده های نیروی هوایی ارتش عربی سوریه ۳۶۳ سورتی هوایی علیه ۱۹۵۷ هدف مرتبط به گروه های تروریستی در ریف دمشق وحمص وحماه وحلب وادلب ودیر الزور ودرعا ولاذقیه را از روز ۲۷ ماه میلادی جاری تا به امروز؛ انجام داد.

او  به فروپاشی روحیه گروه های تروریستی در پی خسارات وارده شده وفرار تعداد زیاد از عناصر آن همزمان با تبعید خانواده ها بعضی سرکردگان گروه های تروریستی به سوی مرزهای ترکیه اشاره کرد.

وی  همچنین به اینکه یگان های از ارتش با همکاری با گروه های دفاع مردمی در انجام وظیفهء ملی شان برضد گروه های تروریستی تا بازگرداندن امنیت وثبات به سراسر وطن بیان کرد.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=179

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.